Gå til innhold

Sonelås på DVD-rom`en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enten prøve å oppdatere firmware til en som er sonefri (vet ikke om det hjelper hvis spilleren er låst, men jeg skulle anta det..)

eller sende den inn til leverandør/fabrikant, som kan "låse den opp" for deg...jeg ville anbefalt det første, hvis du vet hva du holder på med...hvis ikke, gjør det siste, og husk å bruke Genie i fremtida ;)

Lenke til kommentar
enten prøve å oppdatere firmware til en som er sonefri (vet ikke om det hjelper hvis spilleren er låst, men jeg skulle anta det..)

eller sende den inn til leverandør/fabrikant, som kan "låse den opp" for deg...jeg ville anbefalt det første, hvis du vet hva du holder på med...hvis ikke, gjør det siste, og husk å bruke Genie i fremtida ;)

Slik jeg har forstått det vil du få 5 nye bytter bare ved å oppgradere firmware generelt. Men det beste er selvsagt en sonefri firmware oppgradering.

Lenke til kommentar

er du heldig har du en gammel dvd spiller til pcen din som du kjøpte for lenge siden :) og da er kun sonelåsninga software messig :) da er det lettere å få opp låsen selv :) har en dvd spiller til pcen min som er 2-3 år gammel sonefri selv (software messig lås)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...