Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Du står og venter på heisen opp til leiligheten din en mørk kveld, dørene åpnes og du ser en fyr i frakk og hatt, men du klarer ikke tyde ansiktet hans. Han ser nervøs og ut skjuler ansiktet. Du sier "hallo" til han, men han svarer ikke. Heisen åpnes og personen går svært raskt ut, han kommer borti skulderen din. Heisen lukkes og et par etasjer senere ankommer du leiligheten din, du legger merke til at det er blod på skulderen din, fyren må ha blødd svært mye? Du bryr deg ikke og legger deg. Tidlig neste morgen ringer noen på døra, du kikker gjennom hullet på døra og ser at det står en politimann der, du roper gjennom døra hva han vil, han sier at det har vært et mord i bygget og spør om du har sett noe mistenktsomt. Siden du ikke orker styret med å komme til avhør, og det er veldig tidlig på morgenen sier du at du ikke har sett noe som helst. Fyren takker for seg og går videre. Senere på dagen kommer det opp en nyhet på tv at det har vært et mord i bygget du bor i, de har også funnet den mistenkte, og når de viser bildet av personen viser det seg å være politimannen som var på døra! For de som ikke tok slutten: Morderen latet som om han var en poltimann for å finne fyren som så han i heisen. Endret 24. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvordan skal jeg sove nå? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det bildet der var mere forstyrrende enn historien. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den var ikke skummel en plass i lol'd som på bilde over, det var SKUMMELT :O Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Lies, dere ble alle livredd. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja? Noe du ikke forstår? Du er redd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Spooky shit.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Elsker sånne historier Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 A ma ga. Tenk hvis jeg hadde sagt at jeg så en mann gå ut av heisen Bra jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Fivus Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Farmoren til en tidligere venninne av meg fortalte oss alltid skumle ting som hadde hendt henne. Hun fortalte at når hun la seg skrudde tv-en hennes seg alltid på, og på kjøkkenet hørte hun alltid trippe lyder ( som fingre som tripper på bordet) Det verste var at mannen som bodde der før henne døde i huset mens han så på TV (antakeligvis hjerteinfarkt). Han likte også å trippe med fingrene på kjøkkenet Lenke til kommentar
Fivus Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Farmoren til en tidligere venninne av meg fortalte oss alltid skumle ting som hadde hendt henne. Hun fortalte at når hun la seg skrudde tv-en hennes seg alltid på, og på kjøkkenet hørte hun alltid trippe lyder ( som fingre som tripper på bordet) Det verste var at mannen som bodde der før henne døde i huset mens han så på TV (antakeligvis hjerteinfarkt). Han likte også å trippe med fingrene på kjøkkenet Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Det skumleste jeg vet er når tråder fra 2008 blir vekket til live. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det skumleste jeg vet er når tråder fra 2008 blir vekket til live. Jah, særlig. Det bryr ikke jeg meg så mye om. :wee: Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Jeg lagde en playlist på Spotify med musikken, som har blitt brukt under E3 så langt. Skjekk den ut! http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCD Edit: Glemte å skrive et ord. Endret 12. juni 2017 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå