Ari Gold Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei! Som sagt så får jeg bare lyd i den ene bakhøytaleren. Jeg kan velge hvilken av de, men skulle jo gjerne fått begge til å virke sammen. Surround Mode'en står på Enchanched Stereo 1. Det skal ikke ha noe å si for når jeg spiller musikk med en jack inngang, så funker alle høytalerene som det skal. Det virker som om kabelen er feil lagd selvom jeg tviler sterkt på det. Det er bare 1 inngang fra kabelen som skal inn i forsterkeren, mens det er to utganger på forsterkeren. Må finnes en inngang på forsterkeren som jeg har oversett slik at det kommer lyd fra begge bakhøytalerne. TV'en er koblet til inngangen "Video 4" og der er det som sagt det ikke kommer noe lyd fra de to bak. Ellers når jeg kobler til iPoden, spiller PS3 og slikt funker det fint siden alle disse endekablene som skal inn i forsterkeren har to endinger. Håper ikke dette ble for mye informasjon på en gang.. Takker for all hjelp *Løst* Endret 30. oktober 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå