Kaptein Snus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 kle deg ut som en snus Da kommer ihvertfall alle til å like deg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uhm, ja .. Kle deg ut som ein kondom, da kommer alle til å bruke deg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kle deg ut som en brunkrem-gutt! Da kommer ihvertfall alle til å synes du er morsom! Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg har en ting som kansje ikke er det du liker, men jeg håper det hjelper deg. det er en MUMIE, du trenger bare noen dopapir og rulle det rundt deg så har du det. det er kult og skikkelig billig Uhm, ja ..Kle deg ut som ein kondom, da kommer alle til å bruke deg. hvordan skal han få til det?? da ville jeg gjort det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dopapir mumie er en elendig ide. Det bare rives i stykker mens du beveger deg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Valget falt på Darth Vader! Så nu mangler jeg bare en lightsaber så er det ON Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dopapir mumie er en elendig ide. Det bare rives i stykker mens du beveger deg. du kan ha det litt løst rundt kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå