osx Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Heisann! Jeg er på jakt etter et digitalt videokamera og ønsker tips til gode videokameraer, da jeg selv ikke har noen erfaring innen dette feltet. Følgende kvalifikasjoner er å foretrekke: - Må kunne lagre på minnekort - Prisklasse opp til ca 4.000 kr. - God lyd - Gjerne ha kommet godt ut i tester Et stort pluss hadde vært om videokameraet hadde HD-kvalitet, men da må man kanskje litt opp i pris? Hvor mye må man i såfall ut med for å få et HD-kamera med disse kvalifikasjonene? (Det finnes sikkert en haug av lignende tråder, men jeg vil bare være sikker på at jeg finner et videokamera som har akkurat det jeg trenger.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vil anbefale Panasonic NV-GS330 som et godt kamera som ikke er HD. Det lagrer ikke på minnekort, men det er en av grunnene til at kvaliteten er så bra (Videokameraguiden). Om du insisterer på minnekort, så har Canon et FS100 som er helt ok. Panasonic SD9 om du vil ha et godt kamera med HD. Men det koster et par tusenlapper over budsjettet ditt. Skal du ha HD koster det nok en del mer enn ditt budsjett uansett. Lagrer på minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå