MarkusMW Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har nå ved gjentatte forsøk prøvd å finne "Start-meny og oppgavelinje" i "Gruppepolicy" (gpedit.mmc). Jeg mangler både denne og andre faner. Maskinen er nyinstallert og jeg har aldri vært borti noe lignende. Jeg er pålogget som lokal administrator. Noe som har erfaring med dette? Markus Endret 24. oktober 2008 av sukraMW Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kommer jeg med svaret du ikke vil høre. Du skal ha det... Aldri opplevd å ikke ha det før. Sjekket nettopp på min Vista og jeg har det. Beklager å ike kunne hjelpe deg der. Kunne vært litt spennende å laste ned adminpak.msi og se om du fant det på den. Selvom det ikke er local gpo det går på der, så kan du kanskje bli klokere om det viser seg å ikke være der heller. Lenke til kommentar
MarkusMW Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Problemet er løst nå! Var bare å høyre klikke - Legg til/fjern maler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå