akle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Noen driver og hogger skog rett veg der jeg bor. Og en maskin sto igjen, så jeg tenkte jeg kunne prøve å ta noen bilder. Ble ikke fornøyd med bildene så bestemte meg for å eksperimentere litt forskjellige crop'er. Er veldig usikker på bildet, tanken var og få det til og se litt svært ut. Usikker på hvordan det lyktes... exif: Canon Eos 400D 18-55mm f/3.5-5.6 @ 21mm f/8 ISO 800 1/10 edit: Problemer med bildet, mener det skal være greit nå! Endret 26. oktober 2008 av akle Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Synes du har lyktes ganske bra. En god idé å la hjulene danne en diagonal i alle fall. Mulig du kunne tatt med enda mer av beltet foran, men jeg kan ikke si det for sikkert før jeg har sett det. Det er noen elementer i bakgrunnen som kanskje kan forstyrre litt, men å snu rundt en flere tonns doning er nok ikke så enkelt uten nøkkel. Men ingen tvil, den ser svær ut. Det er svært ofte lurt å gå nærme. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Joda, dette fungerer. Du har fått til et ganske gritty og skittent uttrykk. Jeg lurer litt på om jeg kunne tenke meg å se bildet i farger. Er det mulig? Har egentlig veldig sans for tonaliteten i bildet. Det er mrøkt og gritty, og det bør slike bilder være. Lenke til kommentar
akle Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Takk for fine svar. Det var litt uventet... Jeg tror selv og at bildet blir bedre med mer belte, men fikk ikke med mer pga crop'en. Blir nok til at tar meg en tur til... Kanskje det blir noen nye motiv når lastbæreren får kjørt sammen litt mer tømmer. Her er bildet i farger og uten crop, må lære meg og føre over i S/H etter crop'ing. hehe Tatt i raw så litt mer kontrast og blacks i Adobe Camera Raw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå