larsos Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har et Chieftec fulltower, og jeg vurderer å kjøpe VapoChill kjølesystem. Men så lurer jeg på hvor mye plass det tar og om noen andre her har installert et VapoChill kjølesystem inn i et Chieftec fulltower ? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ØØhhhh..... på overklokking.no har dem jo akkurat satt inn en vappo i et chieftech tower.... Kanskje en ide og lese den først, før du spør spørsmål. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 oops...har ikke vært inne på overklokking.no på en stund nå...sorry Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har installert vapokjølling i tower eg. Det er et annet tower men seier litt om plassen. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Tenkte på å montere vapo inn i chiftech fulltowret mitt for ca et år siden, men la planene bak meg fordi vapoen er sånn rundt 40 lang, noe som betyr at man ikke får noen cdrom plasser, men bortsett fra det er det plass inni kabinettet så sant du flytter psu helt ned til den "plata" rett over cpu. Jeg mener at det eneste kabinettet som egner seg virkelig til å sette inn vapo i er Lian li pc 70/71 og 75/76 dette fordi de er 60cm dype og at man derfor har alle cdrom plassene intakte Lenke til kommentar
larsos Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Etter mine målinger så hvis jeg setter psu helt ned til den "plata" rett over cpu'en så har jeg plass til 2 cd-rommer. Jeg har veldig lyst til å sette inn vapo-kjølesystem inn, men det blir jo veldig mye styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå