Mr_Jelsa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Jeg har fått ett problem nå som er at pc'en restarter seg når jeg legger ned spill, eller akkurat når jeg starter dem... Kan det være at jeg har minimumskravet av PCU til hovedkortet? Jeg har 400w, og minimum er 400w... Det er ikke at den blir for varm, fordi jeg har en vifte som blåser innover framme, og to som blåser ut bak i tillegg til pcuen.. Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Jeg har fått ett problem nå som er at pc'en restarter seg når jeg legger ned spill, eller akkurat når jeg starter dem... Kan det være at jeg har minimumskravet av PCU til hovedkortet? Jeg har 400w, og minimum er 400w... Det er ikke at den blir for varm, fordi jeg har en vifte som blåser innover framme, og to som blåser ut bak i tillegg til pcuen.. desto flere komponenter og ting som drar strøm du kjører på en pc desto mer strøm vil den kreve av strømforsyninga. så hvis du plages med at den restarter under loaden av å boote et spill, vil du jo skulle kunne klare å replikere problemet med å presse maskinen like hardt ved hjelp av andre ting. prøv å kjør i gang en hel masse ting samtidig. tunge programmer slik av maskinen må jobbe like mye som den ville jobbet ved kjøring av spill og se om den slår seg av da. eller du kan prøve å få lånt deg en kraftigere strømforsyning og sjekket om du har samme problemet da. Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 desto flere komponenter og ting som drar strøm du kjører på en pc desto mer strøm vil den kreve av strømforsyninga. så hvis du plages med at den restarter under loaden av å boote et spill, vil du jo skulle kunne klare å replikere problemet med å presse maskinen like hardt ved hjelp av andre ting. prøv å kjør i gang en hel masse ting samtidig. tunge programmer slik av maskinen må jobbe like mye som den ville jobbet ved kjøring av spill og se om den slår seg av da. eller du kan prøve å få lånt deg en kraftigere strømforsyning og sjekket om du har samme problemet da. Jeg skal sjekke om jeg får lånt meg ei strømforsyning, men er det det som skjer viss den ikke leverer strøm nok? at den restarter seg`? Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg har vært borti tilfeller der det har skjedd ja. ikke kraftig nok strømforsyning og pc'er bare restarter. en annen mulighet er forsåvidt at cpu'en din overheater pga av støv etc. kan være en ide å sjekke temperatur på cpu. Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg har vært borti tilfeller der det har skjedd ja. ikke kraftig nok strømforsyning og pc'er bare restarter. en annen mulighet er forsåvidt at cpu'en din overheater pga av støv etc. kan være en ide å sjekke temperatur på cpu. Temperaturen på cpu'en er 35 grader... Den er ganske så ny, så det har ikke kunnet bygge seg opp støv enda Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 PC'en starter seg framdeles av og på selv om jeg har skifet strømforsyning... Kan det hjelpe å reinstalere windows for å få dette til å slutte? Det kan ikke vere varme på cpu, for den holder rundt 30-35 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå