Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Broadcom driver funker ikke

Anbefalte innlegg

Har en Pavilion DV6060ea Med XP pro SP3. Og når jeg installerer Broadcom wireless lan driverne vises de ikke. Det funket første gang etter reinstalasjon av windows. Men så oppdaterte jeg og da funket det ikke. Jeg sletta oppdateringene men det funker fortsatt ikke :/

Vet noen problemet? har prøvd å installere mange ganger men den vises bare ikke..

edit: det står som unknown i device manager. Uansett hva går det ikke ann å installere. Det står at det ikke går. wtf

please svar fort :D takk

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Pavilion DV6060ea Med XP pro SP3. Og når jeg installerer Broadcom wireless lan driverne vises de ikke. Det funket første gang etter reinstalasjon av windows. Men så oppdaterte jeg og da funket det ikke. Jeg sletta oppdateringene men det funker fortsatt ikke :/

Vet noen problemet? har prøvd å installere mange ganger men den vises bare ikke..

edit: det står som unknown i device manager. Uansett hva går det ikke ann å installere. Det står at det ikke går. wtf

please svar fort :D takk

legger du inn driveren på nytt fra cd platen som fulgte med laptopen? hvis du gjør det. prøv å legg inn oppdaterte drivere fra

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...roduct=3214010#

hvis dette ikke fungerer. prøv å last ned en trial versjon av sisoft sandra eller everest eller lignende program og scann gjennom maskinen for å se om den klarer å detektere akkurat hvilken driver du trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...