Combat33 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Men finnes det en 18-19" som fungerer 100% til spill sånn som en CRT skjerm - helt uten gosthing..... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tror ikke det finnes noen LCD-skjermer helt uten "ghosting". Du får vel kansje vente til neste år, da OLED-skjermene kommer Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er vel en smakssak.. mange som ikke ser forskjell.. jeg personlig kunne aldri tenke meg å game på en LCD skjerm.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nja, jeg har hvertfall ikke sett ghosting på Samsung Syncmaster 181T. 191T er like bra bare 19". Men nå spiller jeg til vanlig på en 17" CRT da. Har ikke spilt SÅ mye på Samsungen at jeg skal uttale meg 100% sikkert. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 helt enig, jeg skjønner ikke at folk klarer å spille fps-spill på lcd skjermer, selv de beste/dyreste er for trege (synes jeg), nei, vent noen år til teknologien er bedre og ikke minst billigere, du får bedre spill opplevelser med en god crt-skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå