andre3028 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hei, sliter litt med magen min å bløt avføring. Har vel stressmage egentlig, når eg står tidlig opp og skal på skolen eller noe sånt så får eg alltid mye luft i magen/kvalme og må tvinge maten ned å brekker meg litt så rett og slett dårlig i magen men får det ikke i helgene når eg sover lenge, kun i hverdagene.. Noen som har samme problemet? er ganske irriterendes å alltid ta hensyn til at eg må stå opp litt tidligere pga dårlig mage osv. Noen som vet om noe som kan hjelpe mot dette ? biola ? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har du prøvd Biola? Kan ikke være noe du ikke tåler som pleier å spise i hverdagene og ikke i helgene da? Love teh avatar btw Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Har du prøvd Biola? Kan ikke være noe du ikke tåler som pleier å spise i hverdagene og ikke i helgene da? Love teh avatar btw hehe avataren er nice den tenkte eg skulle prøve biola å sjekk om det funka, men spiser kun ei skive om morningen men får jevla bløt mage å luft i magen av det, irriterendes men skjer ikke i helgene da, er kun før skole og sånt siden eg alltid er litt nervøs/spent om morningen, men skulle gjerne klart å kvittet meg med det problemet med magen asso Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) prøvd å søke det opp? Sikkert noen her som kan mer om det enn meg. www.google.no Endret 24. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg blir også dårlig i magen hvis jeg spiser rett etter jeg har stått opp, har derfor i det siste begynnt å spise frokost i pausen etter første forelesning. Du kan jo prøve det, funker bra for meg. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) vel, nå har eg drukket biola om morningen og det hjelper bra på. Magen er ikke noe løs lengre og må ikke på do om morningen, bare litt luft i magen av og til. men ikke så mye som før. Hvis eg hadde begynt å spise activia joghurt om morningen samtidig som eg drikker biola, får eg bedre effekt da, at magen blir helt normal, eller blir det overkill ? har spist activia av og til før men da ender det opp med at eg må på do med en gang, men er det eg prøver å forhindre her så er activia joghurt en løsning og ? Kan også nevne at deg ligger i familen dette problemet og da Endret 18. november 2008 av andre3028 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjenner en annen fyr som har diaré constant. Har har melkeintolleranse, så kanskje du burde sjekke ut om det er noe du ikke tåler? Så en reklame på TV i går om et eller annet "nytt og revolusjonerende" du kunne ta for løs mage, rakk aldri å få med meg navnet på det, men det var en blå eske i alle fall. Hør på apoteket Reseptfritt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ting som kan hjelpe: * Kutt ut mesteparten av hvetemel, spis f.eks. speltbrød. * Biola * Medisin mot sure oppstøt og halsbrann og virker ved at produksjonen av magesyre hemmes. F.eks. Zantac * Spise regelmessig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå