Tanner Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg bruker opera som nettleser, men har også firefox og IE fordi det er noen sider man trenger de får å kjøre =/ Men uansett, vis jeg mottar linker åpnes de i firefox, og det er veldig irritabelt. Så jeg lurer på hvordan jeg setter opera som standard nettleser sånn at alle sidene automatisk åpnes i opera. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Mulig det finnes en hurtigere løsning enn denne, her er hvertfall en: 1. Gå inn på kontrollpanel og klikk på "Legg til og fjern programmer" 2. Til venstre står det en rad med knapper. Klikk på den nederste. 3. Klikk på det nederste valget, 3 på listen. 4. En liste kommer opp. Klikk her på Opera. 5. Klikk på Ok Edit, en sjappere: 1. Høyreklikk på Star - knappen og klikk på "egenskaper" 2. Klikk på Tilpassknappen, under bildet 3. Nederst, vedsiden av "Internet:", velg nettleseren din 4. Klikk på Ok Endret 24. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Åpne Opera og skriv opera:config i adresse linjen, søk etter "Show Default Browser Dialog" og huk den av og trykk på Save. Restart Opera og trykk ja/yes. Endret 25. oktober 2008 av Kongen_av_Lassa Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Vet ikke hvilken løsning som funket. Men utførte den kjappeste av halogen... og kongen sin. Og det funker nå, taker =) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå