|dole| Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 kan dere anbefale no bra og nye spill som jeg burde skjekke ut, i litt forskjellige genres..?? har akkurat fått meg ny pc..se spec på signaturen..så jeg har ikke fått innstalert no serlig enda.. jeg er rimelig sikker på at pcn min takler de fleste spill... :wink: Lenke til kommentar
MD Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Anbefaler følgende actionspill: Battlefield 1942: super 2. Verdenskrigsspill hvor du i tillegg til å skyte med flere forskjellige våpen også kan hoppe inn i og kjøre de fleste typer krigskjøretøy. Meget bra til online spilling. Medal of Honor - Allied Assault: 2. verdenskrig skytespill. Mer intens enn overnevnte spill. Ingen kjøretøy, men desto mer vekt på håndvåpen. Også bra til online spilling. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 No One Lives Forever 2 C & C Generals Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Mafia (etter min mening et veldig kjekt spill) IceWind Dale I & II (med exp, disse kan da være litt vanskelige til tider da) Baldurs Gate I & II (med exp, som IceWind Dale omtrent) Battlefield 1942 (med Road to Rome) har mangen andre også men sitter på skolen akkurat nå Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har akkurat begynt å spille Splinter Cell, vinner av Gullstikka for beste action og beste konsollspill, og synes det virker umåtelig kult Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 warcraft3 og generals er spill man må ha. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Unreal 2 og Unreal Tournament 2003 er to stilige spill, som virkelig trekker det beste ut av maskinen din grafisk sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå