Flin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei, jeg har rota litt med lydinnstillingene mine og jeg er ikke sikker på hvordan jeg får fiksa det. Problemet er at ut-lyden kommer på inn-linja. Altså når jeg foreksempel bruker skype vil den jeg snakker med få høre det jeg sier pluss all lyden jeg hører. Så hvis vi foreksmpel spiller starcraft vil han høre marinas mine løpe rund. Jeg bruker headset så det er ikke på grunn av at mikrofonen ligger nærme en høytaler eller noe. Håper noen skjønner hva jeg mener og vet hvordan man fikser det. Edit: Jeg bruker XP, Endret 24. oktober 2008 av Hjelpphp Lenke til kommentar
TehT Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 har du prøvd å spesifisere input på skype til å være et spesifikt kort istedet for windows default device? det har fungert for meg tidligere Lenke til kommentar
Flin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke bare med skype jeg får problemet. For å forklare siutasjonen litt bedre, her om dagen skulle jeg lage en film av et spill og jeg ville ha med lyden fra spillet. På en eller annen måte fikk jeg til å gjøre slik at lyd blir tatt opp via ut-linja. Det som er litt dumt er at jeg ikke husker hvordan jeg kommer meg tilbake til orginal oppsettet. Lenke til kommentar
TehT Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 dette er litt forskjellig fra lydkort til lydkort egentli. Du kan prøve "egenskaper for lyd" på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Har sjekka der. Jeg antokk at det ville være forskjelig fra kort til kort så jeg får bare lete videre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå