(ODIN) Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 skal du trolle gjør det andre plasser. 1. Widescreen har ingenting med PC i seg selv å gjøre. Les denne 2 ganger før du trekker noen konklusjoner. Det burde faktisk være helt åpenbart. 2. Optimalisering referer til hvor "glatt" spillet kjører. For eksempel kjører FC2 relativt bra på eldre maskiner. Altså - optimaliseringen er bra. Langt bedre enn for eksempel Crysis. 3. Husk at det sitatet du viste meg var reklame. Du kan rett og slett ikke ta noe slik for god fisk. 4. Spillet ble vist fram på PC lenge før noen konsollversjon ble gjort offentlig. At du ikke liker spillet er helt greit. optimalisering som begrep har da mer nytte av seg enn " hvor glatt pc kjører spillet. optimalisert kan brukes om andre egenskaper ved spillet også. "hvor glatt det kjører" argumentet kan ikke legge veto på begrepet optimalisert. for eksempel er ikke kontrollene optimalisert for pc. det at spillet mangler support for widescreen er ikke det samme på pc som som på konsoll. har begge versjonene. man sitter som regel ikke en halv meter fra tvskjermen. at spillet ble annonsert på pc før konsoll betyr ikke at det ikke er portet fra konsoll. dette er en relativt rask port. sitatet kan godt brukes siden ubisoft har markedsført spillet som svært dynamisk faktisk har dette vært et av hovedpuntene de har skrytt av. igjen dette er bare et av mange eksempel. Lenke til kommentar
Book Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 skal du trolle gjør det andre plasser. 1. Widescreen har ingenting med PC i seg selv å gjøre. Les denne 2 ganger før du trekker noen konklusjoner. Det burde faktisk være helt åpenbart. 2. Optimalisering referer til hvor "glatt" spillet kjører. For eksempel kjører FC2 relativt bra på eldre maskiner. Altså - optimaliseringen er bra. Langt bedre enn for eksempel Crysis. 3. Husk at det sitatet du viste meg var reklame. Du kan rett og slett ikke ta noe slik for god fisk. 4. Spillet ble vist fram på PC lenge før noen konsollversjon ble gjort offentlig. At du ikke liker spillet er helt greit. optimalisering som begrep har da mer nytte av seg enn " hvor glatt pc kjører spillet. optimalisert kan brukes om andre egenskaper ved spillet også. "hvor glatt det kjører" argumentet kan ikke legge veto på begrepet optimalisert. for eksempel er ikke kontrollene optimalisert for pc. Hør nå her, det er slik det blir brukt. Ferdig med den saken. Du leter etter "tilrettelagt". Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 skal du trolle gjør det andre plasser. 1. Widescreen har ingenting med PC i seg selv å gjøre. Les denne 2 ganger før du trekker noen konklusjoner. Det burde faktisk være helt åpenbart. 2. Optimalisering referer til hvor "glatt" spillet kjører. For eksempel kjører FC2 relativt bra på eldre maskiner. Altså - optimaliseringen er bra. Langt bedre enn for eksempel Crysis. 3. Husk at det sitatet du viste meg var reklame. Du kan rett og slett ikke ta noe slik for god fisk. 4. Spillet ble vist fram på PC lenge før noen konsollversjon ble gjort offentlig. At du ikke liker spillet er helt greit. optimalisering som begrep har da mer nytte av seg enn " hvor glatt pc kjører spillet. optimalisert kan brukes om andre egenskaper ved spillet også. "hvor glatt det kjører" argumentet kan ikke legge veto på begrepet optimalisert. for eksempel er ikke kontrollene optimalisert for pc. Hør nå her, det er slik det blir brukt. Ferdig med den saken. Du leter etter "tilrettelagt". det blir tøysete å påstå at "optimalisert" bare kan brukes om hvorvidt det kjører bra på en pc eller ikke . det semantiske aspektet ved begrepet ditt er ikke riktig. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Njaa, vanskelig.. Men den datan jeg har skaffet meg nå er jo ganske rå(den jeg viste tidligere i forumet). Jeg har i tilleg en 22tommers HP-skjerm til over 3000kr med mange forskjellige oppløsninger og innstillinger. Så siden jeg har en pc som kan kjøre det så bra så ser det ut at det blir PC-VERSJONEN. Grunnen er vel kanskje bittebittebitte litt beidre grafikk, men kanskje mest av alt AT DU KAN SAVE NÅR SOM HELST. Ellers hadde vel jeg ikke komt gjennom 2.bane sikkert. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) ikke rør spillet hverken på PC eller 360. Spillet er en vandrende katastrofe. Map Editor og grafikk er kult resten er middelmådig eller dårlig. Spillet er kanskje verdt 100-200 kroner. Ufattelig at gamer klarte å gi 8/10! Gir det en svak 5'er. Kjøp Fallout 3 eller CoD 5 istedet Endret 26. november 2008 av iharal3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) ikke rør spillet hverken på PC eller 360. Spillet er en vandrende katastrofe. Map Editor og grafikk er kult resten er middelmådig eller dårlig. Spillet er kanskje verdt 100-200 kroner. Ufattelig at gamer klarte å gi 8/10! Gir det en svak 5'er. Kjøp Fallout 3 eller CoD 5 istedet LOL ikke hør på han, jeg tror det er minst 85 % sjangse for at du/trådstarter liker dette, han her er bare en av de 15 % som ikke liker det. Endret 26. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) ikke rør spillet hverken på PC eller 360. Spillet er en vandrende katastrofe. Map Editor og grafikk er kult resten er middelmådig eller dårlig. Spillet er kanskje verdt 100-200 kroner. Ufattelig at gamer klarte å gi 8/10! Gir det en svak 5'er. Kjøp Fallout 3 eller CoD 5 istedet LOL ikke hør på han, jeg tror det er minst 85 % sjangse for at du/trådstarter liker dette, han her er bare en av de 15 % som ikke liker det. Pluss og minus + Tidvis god MP + Bra våpenutvalg + Bra grafikk + Bra Map Editor - Verden er like åpen som et isolat. - Samtalene i spillet gir jeg 1/10. Aldri sett noe mer katastrofalt. - Helt vanvittig ensformig. - Malarien kan ramme deg når du er midt i en skytekamp. Har dødt 2 ganger pga dette. - Vaktposter hvert minutt med kjøring. - 2/3 av verden er dekket av fjell. - Hvor ble det av løvene og elefantene Ubisoft lovet oss? - AI'en er horribel. - Utrolig mange småbugs. - Snipingen suger. Alt for tungvint. Alltid enklere å leke rambo med AK47 i leiren. Endret 26. november 2008 av iharal3 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) iharal3, git du den en svak 5? Det er jo et nokså greit terningkast... EDIT: Og hva er galt med snipingen? Den er jo bra i dette spillet.... Endret 26. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
henderico Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 HALLOOOO!! tingen her er at jeg skal kjøpe meg Farcry 2. UANSETT!! så jeg trenger mest hjelp til å finne ut om jeg burde kjøpe det på pc eller 360. Takk til dere som PRØVER å hjelpe meg, for spillet skal i mtt hus uansett. Og helt ærlig så stoler jeg mer på gamer.no enn iharal3, greit at det er din mening om spillet, men jeg skal skaffe meg farcry 2. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Pc. Mods, ingenting som bråker hvis du har riktig utstyr, 360 bråker uansett. Bedre grafikk, bedre kontroller, bedre save muligheter. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Det er en mod på vei allerede... PC er nok best for dette spillet, ja Endret 27. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er også skuffa over spillet. Iharal3 summerer opp det meste over. Fin grafikk, men utrolig repeterende; fantastisk idiotisk AI - klarte å ta ut en hel "borg" ved å storm inn i leiren med sniper-rifle!-trenger ikke velge våpen ut fra situsjon engang da AI'n suger uansett...gjem deg bak et hjørne og ta ut en hel leir... Spiller det på PC: 3,0GHz quadcore med 4870x2. Begynner også å irritere meg over spill som er port'et til PC (eller programmert med tanke på konsoll). Hvor pokker er lean f.eks.? Alle gode fps-spill bør ha lean imho. Men siden kontrollene på konsoll (har selv PS3) ikke passer til det, så dropper man det helt enkelt. Idiotisk å måtte vise hele kroppen når man vil skyte rundt et hjørne f.eks. Næææ, noen som er interessert i å bytte med Fallout3? Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Foretrekker PC jeg, av den enkle grunn: FPS-spill er alltid best på PC.. Der må jeg si meg helt uenig. Ta f.eks. Call of Duty 4. Jeg kjøpte det til Xbox 360, noe jeg aldri har angret på. Når jeg får xbox-kontrollen i hånda er det ikke lenger en kontroll, det er et våpen. Jeg har prøvd CoD 4 på pc, og jeg er ikke en gang i nærheten av å få den samme følelsen! det er nå smaksakken noen liker PC best og noen Xbox eller PS controllern. Je gfår min dell har valgt seg helt til PC. får og ansnake temaet mods je ghar aldri funnet mods får FC2 eller mener du MAP editorn? i dennefallen er det maps og ikke mods ;-) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Foretrekker PC jeg, av den enkle grunn: FPS-spill er alltid best på PC.. Der må jeg si meg helt uenig. Ta f.eks. Call of Duty 4. Jeg kjøpte det til Xbox 360, noe jeg aldri har angret på. Når jeg får xbox-kontrollen i hånda er det ikke lenger en kontroll, det er et våpen. Jeg har prøvd CoD 4 på pc, og jeg er ikke en gang i nærheten av å få den samme følelsen! det er nå smaksakken noen liker PC best og noen Xbox eller PS controllern. Je gfår min dell har valgt seg helt til PC. får og ansnake temaet mods je ghar aldri funnet mods får FC2 eller mener du MAP editorn? i dennefallen er det maps og ikke mods ;-) Det er en mod under utvikling til FC2, og det kan komme i framtiden... Dette er mye mer tvilsom at kommer på konsoll.. utrolig mange skrivefeil, btw.. Map editoren er på konsoll også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå