Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Everton 2-1 Tottenham Fulham 1-1 Aston Villa West Ham 0-2 Liverpool* Manchester United 0-1 Manchester City Arsenal 2-1 Chelsea AC Milan 3-2 Juventus Valencia 2-2 Real Madrid Barcelona 1-0 Villareal Atletico Madrid 2-0 Espanyol Werder Bremen 2-0 Hamburger Verdal 0-5 Vålerenga Gjøvik 0-7 Rosenborg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjøvik 0-12 Rosenborg Hmmmm.... Du er klar over at Gjøvik har fått tilbake førstekeeperen Roar Nilsen fra suspensjon og midtstopper kjempen Arne Haugen regnes med å være tilbake fra skade til Rosenborg kampen? Du er klar over at Rosenborg har spillere som Prica, Iversen, Tettey, Sapara, Olsen, Annan, Skjelbred, osv? Ja eg skulle bare være kompis eg. Tenkte kanskje du ikke var klar over de siste nyhetene om Gjøvik. For 0-12 er ikke veldig sannsynlig med mindre de får det tøft grunnet kamptrening de som er tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ja eg skulle bare være kompis eg. Tenkte kanskje du ikke var klar over de siste nyhetene om Gjøvik. Ja jeg skulle også bare være kompis jeg. Tenkte kanskje du ikke var klar over hva slags spillere RBK har. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ingen tvil om at Gjøvik slår RBK da Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jo, er litt tvil. Endret 8. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ingen tvil om at Gjøvik slår RBK da Følg med nå gutt. Vi tipper ikke på hvem som vinner her inne. Vi tipper på hva stillingen blir. *Riste så hardt på hodet at det skrangler" Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Everton 2-2 Tottenham Fulham 1-2 Aston Villa * West Ham 2-1 Liverpool Manchester United 2-0 Manchester City Arsenal 1-1 Chelsea AC Milan 1-2 Juventus Valencia 0-1 Real Madrid Barcelona 2-0 Villareal Atletico Madrid 2-1 Espanyol Werder Bremen 1-0 Hamburger Verdal 0-2 Vålerenga Gjøvik 0-6 Rosenborg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Everton 2-1 Tottenham Fulham 1-1 Aston Villa West Ham 0-3 Liverpool Manchester United 1-0 Manchester City Arsenal 1-2 Chelsea AC Milan 2-2 Juventus* Valencia 2-0 Real Madrid Barcelona 1-0 Villareal Atletico Madrid 3-2 Espanyol Werder Bremen 1-1 Hamburger Verdal 1-0 Vålerenga(knegg knegg) Gjøvik 0-4 Rosenborg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Everton 1-1 Tottenham Fulham 0-1 Aston Villa West Ham 1-2 Liverpool* Manchester United 2-0 Manchester City Arsenal 1-1 Chelsea AC Milan 2-2 Juventus Valencia 2-3 Real Madrid Barcelona 2-1 Villareal Atletico Madrid 1-0 Espanyol Werder Bremen 2-1 Hamburger Verdal 0-5 Vålerenga Gjøvik 1-6 Rosenborg Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Everton 0-1 Tottenham Fulham 1-2 Aston Villa* West Ham 0-1 Liverpool Manchester United 3-0 Manchester City Arsenal 1-3 Chelsea AC Milan 2-0 Juventus Valencia 1-3 Real Madrid Barcelona 2-2 Villareal Atletico Madrid 2-0 Espanyol Werder Bremen 2-2 Hamburger Verdal 1-6 Vålerenga Gjøvik 0-7 Rosenborg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gjøvik 0-12 Rosenborg Hmmmm.... Du er klar over at Gjøvik har fått tilbake førstekeeperen Roar Nilsen fra suspensjon og midtstopper kjempen Arne Haugen regnes med å være tilbake fra skade til Rosenborg kampen? Ripping it up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Gjøvik 0-4 Rosenborg And taking names. 3poeng denne runden, mens iRoman og Aye fikk 1. (og som vanlig fikk Latias zero ) Endret 10. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg stemmer for at man oppdaterer listen istede for en uke-runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg stemmer for at man oppdaterer listen istede for en uke-runde. Det kan jeg gjøre på torsdag/frredag i denne uken, for da har jeg fri. Har måttet øve til eksamen, så har ikke hatt så mye tid til å rette noen av rundene enda. Så, skal jeg komme med en midtuke-runde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du har da ikke eksamen Leke-eksamen\tentamen maybe. Nei,nå prøvde du men en liten luring gutt. Om det er ''gode'' kamper på ons og torsdag så,men stemmer nei(om dette da er en demokratisk tråd er jeg usikker) om det blir ''jallakamper'' som Follo vs Beidablikk IF. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Du har da ikke eksamen Leke-eksamen\tentamen maybe. Nei,nå prøvde du men en liten luring gutt. Det er sant. Jeg har virkelig matteeksamen i morgen! Ikke tro på meg da. Om det er ''gode'' kamper på ons og torsdag så,men stemmer nei(om dette da er en demokratisk tråd er jeg usikker) om det blir ''jallakamper'' som Follo vs Beidablikk IF. Her ser du en liste over kamper jeg kan tilby. Altså, det er mange "gode" kamper der. PL, SPL, Bundesliga, spansk og italiensk cup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er nok leke eksamen ja. Eller ''forberednings-eksamen'' som det heter. Ja, det er greit. Men er det ikke litt seint anywho? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Er nok leke eksamen ja. Eller ''forberednings-eksamen'' som det heter.Ja, det er greit. Men er det ikke litt seint anywho? Ikke noe leke eksamen. Ordentlig eksamen, for faen! Sent? Dere får jo over et døgn på å poste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Du går i hva 9ende?(jeg vet faktisk ikke.) Om du får 1 på eksamen vet du hva som skjer da? Absolutt nada. Eksamen på siste året i grunnskolen er kun ''forberedning'' til vgs. Ergo leke-eksamen. But thanks for playing. Hehe, skal vel gå greit det,tenker på de andre i tråden jeg. Post helst før jeg sovner da(stuuupetrøtt) Endret 12. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå