Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får rett og slett ikke skjegg!


Gjest Guest_Skjegg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Skjegg_*

Jeg er en gutt på 19, snart 20 som har problemer med å få skjeggvekst! Jeg har forsøkt i flere år og få noe men det går ikke. barberer meg av og til når det begynner å bli dun...

 

Hva er det som gjør at jeg ikke får det? Og hva kan gjøre at jeg kan få det? Ser andre gutter til og med ned i 15-16 års alderen har skjeggvekst, og det der. Har ikke problemer med hårvekst andre plasser på kroppen..så noe må gjøre at det ikke kommer i ansiktet :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn er det vel bare. Jeg bikket 25 før jeg hadde noe særlig sjeggvekst å snakke om. Nå (33) er det fortsatt ikke noe voldsomt. Jeg ser positivt på det. Jeg kan godt gå 4-5 dager og bare se sånn passe ubartbert ut. Jeg har mye hår på hodet og bena men lite ellers :ph34r:

Samme her! Jeg er 43, men barberer meg bare hver 3 - 4 dag. Greit å slippe! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har hatt skjeggvekst siden jeg var 12 og må innrømme at jeg skulle ønske jeg kunne gå mer enn 2 dager uten å måtte barbere meg. Men for å få skjeggvekst? Barber deg med en gammel barberhøvel som røsker skikkelig kanskje?

Lenke til kommentar

Når du bare er 20 år er det ikke noe vitsi å ta noen inngrep for å få skjeggvekst etter min mening.

Med inngrep mener jeg å kontakte lege for å få testosteron tabletter osv.

 

En kamerat av meg hadde skjegg når han var 15 år, selv fikk jeg skjeggvekst på hakepartiet når jeg var 18 år, altså slik at det var markert skjegg. Når jeg var 21, hadde jeg markert skjegg fra haken og opp til øret om dere skjønner hva jeg mener, men skjegget på hakepartiet var mer markert en det som går opp til øret. Når jeg ble ca 22, var skjegget opp til øret like markert som på haken. Bart, har jeg aldri hatt, kun dun hår som kommer ut, helt til jeg ble 23 år som jeg er nå. Nå begynner det så vidt å komme mer markerte "bart" hår, men dette må taes hver 2dag for at det ikke skal se dumt ut.

 

Noen får skjegg mye tidligere en andre, fortsatt har jeg mange kamerater som ikke har skjegg, eller dvs kan anlegge skjegg fordi det ikke ser så bra ut. Skjegget ditt kommer nok, men ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...