simentp Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hvorfor har det ikke kommet game content til SR2 enda men til f.eks Scene It? BOS som enda ikke er kommet ut.. stpre på baksiden av Saints Row 2 coveret da att det er game content til det.. Merkelig spør du meg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Siden Saints Row 2 kun har vært ute en uke? Scene it er et spill hvor det er MYE lettere å lage ekstra ting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Som sagt over - på Scene it, trenger du bare 10 nye spørsmål så har du nok, mens på Saints row 2, må du designe programemere osv.. Tar mye lenger tid med sånne type spill. Endret 24. oktober 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, men det har jo ikke kommet demoer,gamer pics eller noe:( Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, men det har jo ikke kommet demoer,gamer pics eller noe:( Nei det kunne ha kommet. Men ble personlig litt småskuffa over SR2, har spilt det i nærmere 5 timer, og gikk litt lei. Følte som om jeg hadde spilt det før på en måte. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, men det har jo ikke kommet demoer,gamer pics eller noe:( Nei det kunne ha kommet. Men ble personlig litt småskuffa over SR2, har spilt det i nærmere 5 timer, og gikk litt lei. Følte som om jeg hadde spilt det før på en måte. har spillt det i 17timer og er fortsatt like gira som da jeg hadde spillet i plastikken jeg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Savner å kunne pistolwhipe folk som i enern, da falt de med en gang du traff dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå