Epp Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg har et større stativ til kamera som heter "e BENK WST-022". Fikk det i gave, men selv om jeg ikke finner merket i prisguiden eller med google, så fungerer det greit og har til og med en krok for å henge noe tungt under. Problemet er at det er langt, så det blir ikke så ofte jeg drar det med meg. Jeg er derfor på jakt etter et lite stativ i tillegg. Jeg kikket på et Velbon CX-MINI, men det ser ut til å ha en begrensing på 800g, som muligens er noe lite. Jeg har et D40 og linser er 18-55mm, 55-200mm og 50mm, samt en SB-800 blitz. Er det noen andre stativ å anbefale, eller er velbon'n grei nok? Jeg har en Gorilla POD, men det er noe for knotet å bruke til tider, samt ikke for stabilt. Bruksområde for det lille stativet vil være ut og inne for å ta bilder med lang lukkertid. på forhånd takk Endret 24. oktober 2008 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Kjøpte et Velbon CX-Mini og er meget fornøyd! Lett og stabilt. Blir bra for å dra med på reiser (når en ikke kan ta med et 2 kg stativ). Velbon Sherpa 600R er på ønskelista for jul Endret 30. oktober 2008 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå