levlex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil flytte fokus fra design til profftelefoner. Les mer Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil flytte fokus fra design til profftelefoner. Les mer Så vidt jeg vet, har de solgt noe enormt av KU990, og den går vell unna design? men tror allikavel at det er lurt og gå mer over til avanserte telefoner.. Men nå er det min mening.. og jeg vil at mobilen min skal være like smart og kjapp som datamaskinen min.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil flytte fokus fra design til profftelefoner. Hvorfor ikke begge? Mange smarttelefoner er jo drittstygge. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Lurer på hva LG tenker med når de lager telefoner med mikroskjermer med enorme rammer rundt.. Ekstrem turnoff for min del! Endret 24. oktober 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper det kommer minst en med Android på. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lurer på hva LG tenker med når de lager telefoner med mikroskjermer med enorme rammer rundt.. Ekstrem turnoff for min del! Okei, har du noen gang prøvd en trykkskjermmobil? Den kanten som du kaller stygg rundt mobilen må veære der for at du kan bruke trykkskjermen. Eller så tar du på skjermen samtidig som du prøver å navigere, og før merkelige kommandoer. Når også mobilen med trykkskjerm krymper, blir telefonen mindre, og den kanten rundt ser ut til å bli større, men det er jo for at du skal ha noe å holde rundt. Fingrene følger ikke størrelsen på håndsettet. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg holder på sidene, har du prøvd Iphone (men jeg vil ikke støtte kundelåsingen til Apple)? Ingen mega ramme der. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 greit når du skal ha et bra grep...men seff, kommer jo ann på... Iphone har eg prøvd, og den ligger bra, men Htc diamond føltes som å miste any minute.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har en KS20 og den er ikke noe å ha. Enkelt og greit. Nå kan det ha noe med at jeg mener Windows, hvertfall slik det lagt opp på KS20, ikke fungerer på mobiler. Den har lang oppstart er treg og lite intuitiv. Men den er stilig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg