Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) dette er tråden for svenske-vitser som du har i minnet.............fyr løs dersom du kan en!!! (PS: kvaliteten på vitsen spiller ingen rolle) jeg får ballen igang!!! vet dere hvorfor svensker har med seg sandpapir i ørkenen? de tror det er kart!!! Endret 25. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 dette er tråden for svenske-vitser som du har i minnet.............fyr løs dersom du kan en!!! jeg får ballen igang!!! vet dere hvorfor svensker har med seg sandpapir i ørkenen? de tror det er kart!!! Er det noe krav om kvaliteten på vitsene eller bare generell Sveske-vits? Hvis det ikke er noen kvalitetskrav så kaster jeg ut et par Hvorfor krabber svenskene når de er i butikken? De ser etter lave priser Hvorfor kaster svenskene klokkene sine ut av vinduet når de synes tiden går sakte? De vil se tiden fly Hvorfor har svenskene døren oppe når de sitter på toalettet? De er redd noen vil se inn gjennom nøkkelhullet. ****Donand Flashback**** Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 har en ny en her....... vet dere hvordan man senker en svensk ubåt? man svømmer ned og banker på døra!!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Her er min syke svenske vits Hvordan får man en enarmed svenske ned fra en flaggstang? Man vinker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå