Gå til innhold

Hva bør jeg inkludere med nLite?

Anbefalte innlegg

Er så lei av å formatere med SP2 for så å laste ned en hel haug av oppdateringer, så tenkte jeg skulle slipstreame SP3, Internet Explorer 7 og Media Player 11.

Er det noe annet jeg burde inkludere mens jeg først er i gang. Gidder ikke legge til alle små oppdateringer, men hvis det er noen viktige som enten tar lang tid eller er viktig funksjonsmessig så hadde jeg satte pris på tips.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg inkluderte -NET Framework 3.5 som skal inneholde 2.0 og 1.1 (Hvis ikke jeg husker feil, så måtte jeg laste dem ned med Windows Update alikevell, pluss en haug med SPer til dem.

Og en irriterende ting, hvilken oppdatering forhindrer at jeg manuelt må inn på windowsupdate.com og klikke på et eller annet (last ned og installer) for at automatiske oppdateringer skal virke.

Hvordan kan jeg inkludere DX9.0c (Aug.08)? Hvis jeg laster den ned og extracter den, så får jeg en mappe med 1000 cabfiler f.eks. may06_x86 osv. er det "bare" å legge til alle de x86 filene? finnes det en mye enklere måte?

Lenke til kommentar

Det enkleste å gjøre for å begrense arbeidet med reinstallering er å installere opp ei maskin ta backup, installere drivere ta backup, installere oppdateringer ta backup.

Neste gang du må formatere trenger du bare å legge inn igjen den siste backupen.

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...