kiwinazgul Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen spesiell grunn kantene på skjermen min blir fylt med reklame for farcry 2 når jeg ser på gamer.no? har en 22" skjerm på 1680x1050 Er det ny reklamesatsing fra gamer? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det har vært sånn ved flere anledninger. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvis den blir for ille kan du alltids bruke AdBlock Plus extension til FireFox : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 Endret 24. oktober 2008 av lavizh Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen spesiell grunn kantene på skjermen min blir fylt med reklame for farcry 2 når jeg ser på gamer.no? Dette er en betalt annonse fra Ubisoft som skal gå frem til i morgen. Den, og andre annonser på Gamer.no, gjør det mulig for oss å gi dere Norges største, beste og mest innholdsrike spillside, helt kostnadsfritt :-) Når det er sagt: Slike heldekkende annonser skal i utgangspunktet kun kjøres noen få dager i måneden. Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) La akkurat merke til det idag Var så veldig uvant at sidene av skjermen faktisk ikke var blanke Bruker opera, uheldigvis greier jeg ikke å ta den med "block content" Men er ikke noe spesielt stort problem akkurat TST: Da skjønner jeg helt, og synes det er kjempe flott det dere gjør her på gamer! Endret 24. oktober 2008 av kiwinazgul Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Joa, men du må bare legge til bildet manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå