Gå til innhold

Mye faar jeg faar gamer pcen min ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Og det hele er brukt.

Gammelt skjermkort.

Lite Ram.

Liten harddisk.

Ca 1200 burde være grei pris.

Kjopte det til komfemasjonen mion. da betalte jeg alt fra komplett 10 000 med mus og tastatur

Gaar du paa finn.no frks saa finner du masse pcer til 5000 der som er mye daarligere en min.

uansett saa folger det med photoshop osv paa min. bare photoshop cs3 koster 4lapper liksom

Når du spør om hjelp her til å sette en pris må du faktisk forholde deg til den virkeligheten. :)

Å bruke Finn.no som dokumentasjon på hva man kan få for ett gitt produkt er i beste fall underholdning.

At noen velger å sette fantasipriser på gammelt "ræl", det være seg rustne felger m/"baldis-dekk" eller gamle PC'er betyr ikke at det er noen som kjøper dette til den oppgitte prisen.

Når det er sagt vil jeg si at ditt oppsett som helt korrekt var ett praktoppsett for ikke altfor lenge siden, nå ikke er verdt å selge.

Behold det, da det har jo litt affeksjonsverdi i og med 7800GT / Opty som begge var "rå" hardware en gang i tiden.

:D

Jeg støtter andre her med å anslå en pris på 2k dersom du er heldig og finner en som ikke er opptatt av "klåke Kårnou".

"Alle" skal nå ha Intel hk, 45nm Intel CPU samt HD4n00x2 som mimimum.. som "gamer-rigg".

Ditt oppsett kan vel være interessant for en som skal ha en Linux-server på loftet/i kjelleren.

PS.

Ser du akkurat kom til den konklusjonen selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...