Gå til innhold

Mye faar jeg faar gamer pcen min ?

Anbefalte innlegg

Hei. skal selge gaming pcen min naa. Har bygd den opp selv >

Spec>

Skjermkort Gforce 7800gt

hardisk 350 gb en western og en anna

Ram 2 gb

Prossesor amd opteron 148, 2,2 ghz

Kabinett Thermaltake Soprano DX Sort

dvd brenner sony

2 fire wire

6 usb

Paa pcen er det med

windows xp service pack 2

Adobe photoshop cs3

Nero 8

Har alltid brukt pcen til spill som gta san andreas,need for speed,counter strike1,6, source osv.. Hvor mye er den ca hvert ? Jeg har brukt en del pengern paa den. selger den fordi jeg driver med videoredigering aa da trenger jeg en litt anna type pc. Pcen er veldig rask ,har dratt alle spilla jeg har spilt uten lagg osv. kan liksom dra cs,drive paa internett og photoshop osv samtigig uten stress. Er en del vifter i pcen. en foran alle hardiskene saa de blir kjolt ned. og noen lys.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor lister du opp Windows Media Player 11? Dette er et gratisprogram som følger med windows.

Er det gyldig lisens på Windows XP SP2? Nero8? Photoshop CS3?

Uten gyldig programvare ville jeg sagt toppen 2000kr.

2000 for pcen ? bare kabinette kosta 2000 da

Lenke til kommentar

Kabinettet er lista til under tusenlappen nytt....

200 for harddisken

500 for skjermkortet

200 for ram

200 for prosessor

200 for hovedkort

100 for dvd

500 for kabinett

200 for strømforsyning

Så ja, rundt 2000. Mer om programvaren har gyldig lisens.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Repley fra Xmir Kabinettet er lista til under tusenlappen nytt.... kjekka hva alt paa komplett koster idag

200 for harddisken - feil den koster 500 paa komplett

500 for skjermkortet -

200 for ram - feil 1295 koster den

200 for prosessor - 250

200 for hovedkort - 795

100 for dvd - 1195

500 for kabinett - 1500

200 for strømforsyning - 1095.

hvorfor har du satt opp det ?

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Og det hele er brukt.

Gammelt skjermkort.

Lite Ram.

Liten harddisk.

Ca 1200 burde være grei pris.

Kjopte det til komfemasjonen mion. da betalte jeg alt fra komplett 10 000 med mus og tastatur

Gaar du paa finn.no frks saa finner du masse pcer til 5000 der som er mye daarligere en min.

uansett saa folger det med photoshop osv paa min. bare photoshop cs3 koster 4lapper liksom

Lenke til kommentar

Det jeg satte opp var en oversikt over hva en kan forvente (med en viss mengde flaks vil jeg tilføye) å få for det oppsettet du beskrev i din førstepost. Ut ifra din andre post så virket det som du ikke var fornøyd med prisingen på 2000 kr og ville ha en begrunnelse på hvorfor du ikke ville få noe mer.

Hva du betalte for pcen da du kjøpte den er totalt irrelevant, det samme er hva de få delene som fremdeles føres i dag prises til på komplett. De er langt fra den billigste tilbyderen av disse varene.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Og det hele er brukt.

Gammelt skjermkort.

Lite Ram.

Liten harddisk.

Ca 1200 burde være grei pris.

Kjopte det til komfemasjonen mion. da betalte jeg alt fra komplett 10 000 med mus og tastatur

Gaar du paa finn.no frks saa finner du masse pcer til 5000 der som er mye daarligere en min.

uansett saa folger det med photoshop osv paa min. bare photoshop cs3 koster 4lapper liksom

Da må du nesten slutte å spørre om pris her og heller sette en pris på finn.no

Prisen du fikk til meg er verdien jeg setter på en brukt pc uten garanti og som har et skjermkort som er snart 3 år gammelt.

Lenke til kommentar

Jaha? Så hva var kjøpsdato på pcen?

Om du har garanti og den er mindre enn 1 år gammel så bør du jo kunne få opp til 2000 - 2500 for den.

Desverre så faller pc i verdi veldig fort og det er sjeldent man får så mye for den, kan være mer å hente på å selge den delvis. Personlig så er det mer nytteverdig i en gammel pc en salgsverdi.

Lenke til kommentar

er ikke service garanti på den.. her er det garanti på hver enkelt del.. og siden delene har vært brukt en stund nå så er det vel ikke store garantien igjen..

hadde jeg vært deg, hadde jeg sølt vann i pcen og tatt det på innbo forsikring.. du vil få mer penger for den der vil jeg tro

Lenke til kommentar

Rart det der med at garantien blir mindre. Det samme gjelder sikkert for reklamasjonsretten også.

Er ikke noe poeng i å spørre her om du ikke takler å få et opplyst svar på hva varene er verdt. At du kanskje kan få mer for maskinen av folk som ikke har peiling er en annen sak. Og prisen er selvfølgelig hva han/hun som byr mest er villig til å betale ikke hva som blir antydet her.

Så om du gjør en god jobb med annonsen og ellers framstår som en rimelig skikkelig kar kan det godt tenkes at du får betydelig mer enn 2000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...