Gjest Slettet-VrCFcccD Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei, i utgangspunktet synes jeg det er bedre å kunne laste ned spill og slippe å putte i denne disken hele tiden, samt at jeg ikke trenger å kjøre til butikken. Vil Littlebig Planet bli tilgjengelig for nedlasting fra Playstation Store? Så forresten den var utsatt til ca. 7 november. Hvilke ulemper er det eventuelt med nedlasting istedet for å kjøpe spillet over disk. Antar at backup til USB disk er en grei løsning. mvh Roger Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 LittleBigPlanet kommer ikke som nedlasting, dessverre. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvilke ulemper er det eventuelt med nedlasting istedet for å kjøpe spillet over disk.Antar at backup til USB disk er en grei løsning. Du kan logge deg på PSN og laste ned spillet på nytt, også fra en annen PS3 (så lenge du logger på til samme account) Du får ikke med manual og cover, men hvem leser det? Er ikke så mange spill til PS3 ute for nedlasting enda, mest demoer, trailere og småspill samt PS1-klassikere. Du vil kunne laste ned en del spill til PSP til 200kr, fullversjoner. Dette går direkte fra PSP'en eller på PS3'n og overføre med USB-kabel. PS1-klassikere fungerer foressten både på PS3 og PSP Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Om jeg ikke tar feil så har du lov til å laste ned spill du har betalt for opptil 5 ganger på samme account før du må betale igjen. Mener å ha lest det noe sted, men har ikke orket å lete opp noen kilde Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den store ulempen med å laste ned spill er jo at de tar disk-plass. Metal Gear Solid 4 bruker visst omtrent hele blu-ray-plata, med andre ord i underkant av 50GB. (Jeg tror i alle fall det er dual-layer plater de bruker.) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Men MGS4 kan du ikke laste ned fra PS Store, så det er ikke noe problem egentlig Og uansett koster ikke harddisker mye og det er lett å bytte ut. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er godt klar over at MGS4 ikke kan lastes ned. Poenget var at dersom alle spill var nedlastbare hadde man ikke hatt plass til særlig mange spill på en 80GB-konsoll. Dermed er det veldig greit at spill kommer på BD. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er jeg enig i. Liker bedre å ha spill på BD enn å ha de på harddisken. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg liker og bedre å ha spill på plata Greit nok det hvis ps3 blir ødelagt, og skal på reprasjon, så må du laste ned alt sammen på nytt.. Hadde de hatt 1TB HDD istedet, hadde jeg kanskje lastet ned litt fler (Hvis de hadde lagt ut spillene på PSS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå