mcgroven Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Selv kortvokste badeballer kan få proffkontrakt i NBA. Les mer Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kommer dere til å anmelde NBA 2k9 itilegg. Det spillet er så underprioritert her til lands Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gamer.no første og eneste nettsted her til lands som anmelder alle EA-spilla i år? Imponerende! : D At NBA kommer dårligst ut er ikke spesielt overraskende, dog. Lenke til kommentar
Canavin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Som nevnt, skikkelig bra at dere bruker tid på de litt mer obskure EA-sportsspillene. Jeg har NBA Live 08, og synes det forsåvidt er bra, bortsett fra en ganske elementær ting: Den kunstige intelligensen er helt på jordet. Når jeg spiller på den vanskeligste vanskelighetsgraden, må jeg spille som det dårligste laget på spillet mot det beste for at kampene skal bli sånn noenlunde jevne. Dette til tross for at jeg på ingen måte har lagt mye tid ned i spillet. Har du prøvd NBA Live 08? Hvis ja, hvordan er den kunstige intelligensen i 09 i forhold til 08? Du skriver at AI'en er dårlig i Be a Pro-modusen, men hvordan er dette i vanlige kamper? Og hvordan er det med graden av simulasjon? I 08 er det litt vel arkadeaktig, selv om jeg egentlig ikke har noe problem med akkurat det. Følte ikke anmeldelsen svarte godt nok på disse spørsmålene, samt det viktigste av alt: Er det verdt å investere i NBA Live 09 hvis du har fjorårsutgaven? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Må også si at det er bra dere tar dere tid til og anmelde NBA selv om det sikkert ikke blir det mest kjøpte sports spillet til EA her til lands. Bra anmeldelse Endret 25. oktober 2008 av Ördög Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fikk lyst til å kjøpe meg spillet. Har ikke spilt NBAspill siden NBA 96, da med Jordan og Pippen i Bulls, det var tider det. Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 NBA 96 på SNES er jo legendarisk da! I likhet med NHL 96 til samme konsoll Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 NBA 96 på SNES er jo legendarisk da! I likhet med NHL 96 til samme konsoll Ja de husker jeg. Har faktisk ikke spillt hverken NHL eller NBA siden den gang. Utrolig morsomme spill, selv om jeg heller ikke på den tiden var veldig interesert i hverken basketball eller ishockey. Taklinger var selvsagt det beste i NHL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg