Marius_J Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Liker final fantasy, men ikke så gla i oblivion? Hvordan er fabel i forhold til disse? Hvordan er farcry forhold til cod4? tenker på singel player. Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal kjøpe til helgen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes COD4 er foran Far Cry 2, men nå har jeg kun spilt 1 time med FC2, så jeg får ikke sammenlignet så veldig mye. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blir som å spørre hvordan er gtaiv i forhold til gran turismo 5. COD4 er en krigsbasert first person shooter, med ganske så begrensede baner, og ingen kjøretøy. Far Cry 2 er helt åpent, og gir deg mange muligheter til hvordan du løser oppdraget. Noe som er litt morsomt, er at jeg var borte hos en kompis som satt å spilte far cry 2. Vi er begge på 8%, men har opplevd vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 To ulike spill og kjøpte begge, har kun prøvd fable så langt og det imponerer meg veldig, blir nok til att jeg prøver litt farcry 2 senere men liker å hører fra andre som har spilt far cry2 att man står mere fritt i forhold til cod Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 kjøpte farcry prøve det nå, gleder meg Blir sikkert fabel også etterhvert.. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 kjøpte farcry prøve det nå, gleder meg Blir sikkert fabel også etterhvert.. Kos deg! Det er veldig bra utover i spillet, enda bedre enn i begynnelsen. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 kjøpte farcry prøve det nå, gleder meg Blir sikkert fabel også etterhvert.. Kos deg! Det er veldig bra utover i spillet, enda bedre enn i begynnelsen. Kjempe spill. men er litt iriterende at man må kjøre igjennom masse "veisperinger" hele tiden. Bilene kunne også gått litt raskere. Save "systemet" kunne også vært bedre:) Men alt i alt kjempe spill. Spilt 10 % ca. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 COD4 er milevis forann Far Cry. Du burde prioritere: Cod4 > Fable > Far Cry Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eg kjøpte Far cry 2, må innrøme at eg var skeptisk, men etter kvart så falt eg meir og meir for spillet. Liker det kjempe godt, det er vakre baner, og det tøffaste av alt synst eg er når man starter "Bush fire" Flametrower <3 Grafikken e heilt rå og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå