Maila Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skal begynne å studere på ntnu Dragvoll etter nyttår. Har fått hybel på Steinan studentby i småhusene. Noen andre som har bodd der? Hvor lang er avstanden til Dragvoll? Hvor lang tid bruker du på å gå? Har aldri vært i Trondheim og er absolutt ikke kjent der.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er et godt stykke, og bussforbindelsen går såvidt jeg vet ikke direkte derfra til campus. Jeg kjenner kun en som bor der, og hun kjører bil hver dag, så jeg kan ikke si noe med sikkerhet. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er overkommelig gangavstand til Dragvoll, og bare til Dragvoll. Lenke til kommentar
Maila Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Takker for svar. Er visst ingen som har noe positivt å si om Steinan. Kanskje jeg bør se meg om etter noe annet.. Lenke til kommentar
hli Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Propaganda! Steinan er flott! Hyggelige mennesker er det og her. Jeg går riktignok på Gløshaugen (ca 25-30min å gå, 10 min å sykle), så hvordan det er å gå til Dragvoll vet jeg ikke helt, men uoverkommelig kan jeg ikke tenke meg det er Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bor ikke selv på Steinan, men det virker som en mye triveligere plass å bo enn Moholt studentby (der jeg bor). Kan være et problem å få venner på besøk ofte da, er gjerne mer stemning for å dra til noen i byen enn opp til Steinan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå