Gavekort Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg vil innstallere Linux som mitt OS nr.2 (Kommer sikkert til å bli 1, siden jeg er temmelig lei av vistatull), så det kommer til å bli en dualboot (må jeg gjøre noe for å få det til på 1 HDD?). Jeg snakker da om en HP Compaq 6715b. Når jeg skal innstallere dette på laptopen min så får jeg beskjed om at det ikke klarer å "Kill prosess", etterpå står det at jeg skal da ut disken eller noe og så trykke "enter" eller "ctrl+J", når jeg gjør det så kjører det bare et avsluttnings-script, som fører til at pcen skrur seg av. Cpuen min har både x86- og x64-støtte, og jeg lastet ned den eneste som var tilgjengelig av 2009 ONE-alternativene. Desktopverisjonen er KDE, men det er trolig urelevant til problemet, CD-en skal fungere, den fungerte fint på min gamle AMD Athlon XP. Endret 24. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fikk det til! For de som lurer så valgte jeg "noapic" i bootmenyen og startet Live med kun "text". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå