Krøllalfa99 Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg hadde en tråd litt tidligere der jeg skulle kjøpe ny PC, men på grunn av noen uforutsatte utgifter osv ble det utsatt. Nå er jeg derimot her igjen, med oppsparte midler. Her er min foreløpige handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=78637 Hvordan tror dere dette funker ilag? Er det noe jeg kan spare på? Målet mitt er å kunne dra Far Cry 2 tilfredsstillende. Jeg er ganske prisfølsom akkurat nå, så hvis noen har tips om evt. innsparinger - uten for mye tap av ytelse, hadde det vært supert. Takker for alle svar. Endret 24. oktober 2008 av mathiasfg Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Du burde kanskje vurdere å gå opp til 4 gb med ram Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Du burde kanskje vurdere å gå opp til 4 gb med ram Jeg har tenkt å starte på 2Gb, og om jeg ser at det blir for lite, kjøper jeg bare en brikke til:) Men takk for tipset. Endret 25. oktober 2008 av mathiasfg Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ingen flere? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Spiller FarCry 2 akkurat på denne her: evga 680i sli xfx 8800 gts 320 c2d e6600 mushkin XP2-8000 4 GB spillet går så det griner på high DX9 1680x1050. Har ikke testa noe høyere enda, grafikken er god og spillet går godt så jeg trenger ikke mer. Utifra det så er jo ditt oppsett mer enn godt nok, men jeg ville nå hatt minst 4 GB minne. Ikke bare pga. spillet, men også alt annet man bruker maskinen til. Endret 27. oktober 2008 av CoreTEC Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ser bra ut, men velg 4 GB minne. Har selv 4 GB og bruker opptil 3,6 GB når jeg f eks kjører Age of Conan (noen små protgrammer i bakgrunnen (blant annet Skype (kun når jeg spiller med en kompis (gidder ikke å bruke VT siden Skype er lettere når man bare er to stk)))). Endret 27. oktober 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jess, skal se om jeg finner noen lure 4gb brikker:) Tror dere det er noen innsparinger jeg kan gjøre med dette oppsettet? Eller er det rimelig bra bang for buck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå