FKL982 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Min venn har et Nvidia Geforce 9600GT, og et hovedkort der han har en intregert 7100GT. Når han kom hjem i dag, sto dataen på 7100, og vi finner ikke igjen 9600GT kortet..temmelig irriterende, det hakker til og med på Source! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
skittentøy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Min venn har et Nvidia Geforce 9600GT, og et hovedkort der han har en intregert 7100GT. Når han kom hjem i dag, sto dataen på 7100, og vi finner ikke igjen 9600GT kortet..temmelig irriterende, det hakker til og med på Source! Hva skal jeg gjøre? FANT UT AV DET""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, måtte åpnme hele dataen og se, detr var sjermkortet hadde falt ut av der det skulle stå:P Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Heh, det spratt ut av PCIe-sporet? Har aldri hørt om det engang, skru det fast i kabinettet og vært mer forsiktig når du flytter PC-en . Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Heh, det spratt ut av PCIe-sporet? Har aldri hørt om det engang, skru det fast i kabinettet og vært mer forsiktig når du flytter PC-en . Ja, tror han la Pc'n over på sida ellerno Merkelige greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå