Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den perfekte russebilen for to?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bil: 9500,-

Setetrekk: 299,-

Spraylim til gulvmatter: 59,-

lakk: 4x 55,-

Soting av vinduet: 50,-

Felgdekseler: 199,-

Tepper til trekking av interiør: 80,-

Da er vi oppe i 10407.

Anlegg:

-Sub: 399,-

-2x 6,5": 200,-

-Diskanter: 129,-

-Materialer til hattehylle/basskasse: 200,-

-Kabeler: 249,-

-Musikkavspiller 300,-

Totalt 11884,-

+ Lakk til felger

+ Maskeringstape

+ Sparkel

+ Diverse utgifter som is, bensin etc etc.

Totalt har det kommet på noe mellom 13k og 15k.

Hvor i alle dager fikk du 20 000 fra?

Forøvrig unødvendig å komme med en såpass lite konstruktiv kommentar, "hansjqrg1". At den minner deg lite om en russebil, er da veldig lite interessant. Det er en boble. Den likner ikke på en standard russebil. Hvorfor synes du ikke at den gjør det? Hva ville du endret?

http://images.google.no/images?hl=no&q...mp;aq=f&oq=

Såklart likner den ikke på noen russebil. Når google sier at en russebil er en van, så går det nok ikke an å ha en boble russebil :D

Noen som har konstruktiv kritikk på designen utvendig og innvendig?

Lenke til kommentar

Vel, det er nesten så dette kunne vært en hvilken som helst vanlig bil. Det minner meg ikke om en russebil ved første øyekast, men det er kanskje det dere prøver på i og med at dere kaller den "Halvferdig". Personlig ville jeg hatt mer rød og mindre hvit.

20.000 fikk jeg fra meg selv fordi jeg syns bilen ser ganske billig ut, men igjen, det er kanskje det dere går etter ("Halvferdig").

Alt i alt er det jo et kult initiativ. Jeg vet bare om noen få som har hatt Boble før dere. Men jeg syns det allerede skiller seg såpass mye ut med den typen bil at jeg ville hatt resten litt mer standard (f. eks. helt rød med navn på siden og panser). Jeg ville heller hatt detaljer som uthevet seg, istedenfor å ha så mye hvit som dere har. Jeg tror det ville gitt bilen et bedre helhetsinntrykk, for det er jo faktisk en russebil. Dere må i alle fall la det se litt ut som en.

Lenke til kommentar

Av erfaring så vet jeg at jo billigere russebil jo mer gøy. Vi brukte kanskje 10 000 på vår til sammen. Og vi hadde det dødsgøy med den bilen av den enkle grunn at vi ga faen i den. Skulle inn i årets russebil måtte jeg tørke meg av på beina pga de ikke ville ha riper i parketten.. djisez.. :roll:

Liker forresten at mønsteret på taket står i stil med det på panseret. Nice touch :)

Lenke til kommentar

Hei og hå! Nå har vi modda bobla litt mer og satt på "trekkoppnøkkel" bakpå. Gjett om vi får oppmerksomhet nå a?

Jeg og en kompis innviet bobla i går. Han har kjøpt seg nytt vanngevær med sånn psycho funksjon som spruter en liter vann eller noe på en gang. Vi kjørte rundt i bobla - med trekkoppnøkkel og motor som høres ut som en gressklipper på speed - og spruta på folk i sentrum. Han var litt vågal og spruta på to - for å være politisk korrekt - african americans, som reagerte med sinte fraser på morsmålet og en veldig kjent håndgest.

Issacs.jpg

Så nå kan jeg og han jeg ha russebil forvente bank i russetida, og har dermed pepperspray i bilen. Mandig? Nei. Effektivt? Ja, det skriver jeg under på.

EDIT: Faen, jeg glemte bilder. Sorry guys!

post-108681-1240945785_thumb.jpg

post-108681-1240945812_thumb.jpg

EDIT2: Helvete, vi har mista en hjulkapsel. Fordømtebiltemadritt.

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Takk :D Var faktisk den 60 år gamle naboen min som kom med forslaget. Litt dumt at det ser ut som et 8-tall.

Kanskje vi kan kalle den "Wind me up, bitch". Lurer på om jeg kanskje skal fikse så det går å vri om nøkkelen. Hadde vært utrolig fett å kjøre nedover russetoget, stoppe motoren, gå ut, skrike "Back off, coming through" i refleksvest, to stykker vrir om nøkkelen mange ganger og bilen blir starta av sjåfør. Ville blitt bra show! :D

Men vi må endre navn altså. Er ikke fett nok for vår awesomeness! :D Kom med forslag. Vinneren får en kjærlighet på pinne! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...