konduktans Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Nå er bilen ferdig, men siden jeg ikke får noen kommentarer, så gidder jeg ikke å poste bilder Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 ...men siden jeg ikke får noen kommentarer, så gidder jeg ikke å poste bilder Barnsligheten lever enda, ja. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg leser hver gang det kommer oppdateringer, men har ærlig talt ikke så mye å tilføre av kommentarer, så da her jeg latt være. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Haha ait. Bilder is coming up after paradise hotel EDIT: Tar bilder med telefonen, og det tar ei stund å laste over på pc og opp på nett Endret 22. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Slik var prosessen med lakking og resultatet Pretty good? Eh? Eh?? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Minnet meg ærlig talt ikke så mye om en russebil! Du må gjerne dele budsjett og regnskap med oss. Jeg nekter å tro at det har gått med over 20.000 til den der. Lenke til kommentar
crea Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Syns dette ble en meget respektabel russebil jeg! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Bil: 9500,- Setetrekk: 299,- Spraylim til gulvmatter: 59,- lakk: 4x 55,- Soting av vinduet: 50,- Felgdekseler: 199,- Tepper til trekking av interiør: 80,- Da er vi oppe i 10407. Anlegg: -Sub: 399,- -2x 6,5": 200,- -Diskanter: 129,- -Materialer til hattehylle/basskasse: 200,- -Kabeler: 249,- -Musikkavspiller 300,- Totalt 11884,- + Lakk til felger + Maskeringstape + Sparkel + Diverse utgifter som is, bensin etc etc. Totalt har det kommet på noe mellom 13k og 15k. Hvor i alle dager fikk du 20 000 fra? Forøvrig unødvendig å komme med en såpass lite konstruktiv kommentar, "hansjqrg1". At den minner deg lite om en russebil, er da veldig lite interessant. Det er en boble. Den likner ikke på en standard russebil. Hvorfor synes du ikke at den gjør det? Hva ville du endret? http://images.google.no/images?hl=no&q...mp;aq=f&oq= Såklart likner den ikke på noen russebil. Når google sier at en russebil er en van, så går det nok ikke an å ha en boble russebil Noen som har konstruktiv kritikk på designen utvendig og innvendig? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vel, det er nesten så dette kunne vært en hvilken som helst vanlig bil. Det minner meg ikke om en russebil ved første øyekast, men det er kanskje det dere prøver på i og med at dere kaller den "Halvferdig". Personlig ville jeg hatt mer rød og mindre hvit. 20.000 fikk jeg fra meg selv fordi jeg syns bilen ser ganske billig ut, men igjen, det er kanskje det dere går etter ("Halvferdig"). Alt i alt er det jo et kult initiativ. Jeg vet bare om noen få som har hatt Boble før dere. Men jeg syns det allerede skiller seg såpass mye ut med den typen bil at jeg ville hatt resten litt mer standard (f. eks. helt rød med navn på siden og panser). Jeg ville heller hatt detaljer som uthevet seg, istedenfor å ha så mye hvit som dere har. Jeg tror det ville gitt bilen et bedre helhetsinntrykk, for det er jo faktisk en russebil. Dere må i alle fall la det se litt ut som en. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Jo, er helt enig i det. Den ble ikke som planlagt. Men vi er halvveis fornøyd med resultatet, og vi tror at vi får mange fine stunder i den bilen Hovedmålet stor forresten i førstepost. Mulig vi omlakkerer den så den blir slik Lenke til kommentar
crea Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Av erfaring så vet jeg at jo billigere russebil jo mer gøy. Vi brukte kanskje 10 000 på vår til sammen. Og vi hadde det dødsgøy med den bilen av den enkle grunn at vi ga faen i den. Skulle inn i årets russebil måtte jeg tørke meg av på beina pga de ikke ville ha riper i parketten.. djisez.. Liker forresten at mønsteret på taket står i stil med det på panseret. Nice touch Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Først og fremst; Konge bil! Vi kjøpte en gammal campingvogn, rev ut alt av kjøkkenstæsj og dass, og bygde sitteplasser hele veien rundt, var 24 stykker i den på det meste Eneste jeg savner med russetiden! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Det hørtes faktisk veldig fett ut! Vi tenkte på å skaffe oss en campingvogn vi også, men det ble for mye jobb. Motoren er forøvrig ikke helt god lenger, så om noen kan komme med innspill, så ville det vært helt utmerket! Pleeeease help us! Endret 23. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei og hå! Nå har vi modda bobla litt mer og satt på "trekkoppnøkkel" bakpå. Gjett om vi får oppmerksomhet nå a? Jeg og en kompis innviet bobla i går. Han har kjøpt seg nytt vanngevær med sånn psycho funksjon som spruter en liter vann eller noe på en gang. Vi kjørte rundt i bobla - med trekkoppnøkkel og motor som høres ut som en gressklipper på speed - og spruta på folk i sentrum. Han var litt vågal og spruta på to - for å være politisk korrekt - african americans, som reagerte med sinte fraser på morsmålet og en veldig kjent håndgest. Så nå kan jeg og han jeg ha russebil forvente bank i russetida, og har dermed pepperspray i bilen. Mandig? Nei. Effektivt? Ja, det skriver jeg under på. EDIT: Faen, jeg glemte bilder. Sorry guys! EDIT2: Helvete, vi har mista en hjulkapsel. Fordømtebiltemadritt. Endret 28. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hva tror dere om å rename den til "Free Candy"? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Utrolig bra det med "trekk-opp"-nøkkelen! Navnet har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Takk Var faktisk den 60 år gamle naboen min som kom med forslaget. Litt dumt at det ser ut som et 8-tall. Kanskje vi kan kalle den "Wind me up, bitch". Lurer på om jeg kanskje skal fikse så det går å vri om nøkkelen. Hadde vært utrolig fett å kjøre nedover russetoget, stoppe motoren, gå ut, skrike "Back off, coming through" i refleksvest, to stykker vrir om nøkkelen mange ganger og bilen blir starta av sjåfør. Ville blitt bra show! Men vi må endre navn altså. Er ikke fett nok for vår awesomeness! Kom med forslag. Vinneren får en kjærlighet på pinne! ;D Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du kan kalle den: "AnalTiss" Men, fra spøk til revolver... JÆVLA FET BIL, MANN!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå