Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den perfekte russebilen for to?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo ann på hvordan dørsidene ser ut (hint: bilde? :) ), men hadde det gått ann å blandet fargene? Sort grunnfarge med røde detaljer, kanskje noe skrift på midten? Russ 2009/Russ 09/Navnene deres e.l. Bare skjær ut logoen/teksten i litt tykk papp og lim på døra, så trekker dere over.

Lenke til kommentar

Lars var heldigst. Fant ingen røde, så ble svarte tepper! Planen er at vi skal fikse dørene i løpet av uka.

 

I dag har vi satt inn CD-spilleren og høyttalerene fra bilen min(Peugeot 306). Det er en Biltema-spiller til 550 kroner, og de to originale høyttalerne som var i bilen min før jeg bytta til Kicker. "Russebilen" kjøpte de to av meg til 600(noe vi tjente omtrent 250 kroner på), og jeg kjøpte nye høyttalere i bilen min. Følg med i tråden i linken over for å få se montering av de nye 6x9-høyttaleren, og den nye, FINE Pioneer-spilleren i Peugeoten.

 

Lyden i bobla med Biltema-spiller(4x50W) og 2x 90W 6,5" Pioneer høyttalere var overraskende bra, og er faktisk absolutt godkjent. Når vi i tillegg får en 12" sub eller 2x 6x9-høyttalere i den, blir det nok SKIKKELIG bra lyd. Vi skal kanskje også bygge en diskant i hver side av taket på bilen(da det er noen stygge hull der).

 

Bilder kommer i morra, da det er for mørkt til å ta bilder nå :)

Lenke til kommentar

Da får jeg håpe at ingen har sjekka igjen og igjen og ventet på bilder, for det kommer nok ikke før i morra. Vi fiksa dørene og sidepanelene bak og det ble DRITFINT! Fant også ut at boble på ingen måte er noe morsom å kjøre på vinteren. Sommerdekk, bakhjulsdrift og dårlig motor gjør at svingene blir direkte farlige. Uansett, skal jeg dele våre vakre sideplater med dere i morgen. Skal dra klokken 1 til Big Horn i Oslo for å ha en tidlig bursdagsfeiring. Håper jeg rekker å knipse noen bilder før det ;)

 

Uansett, jeg venter på mange gratulasjoner av folk som synes vi gjør en bra jobb :)

Lenke til kommentar

Takker! Vi er ikke helt sikre på hva mer vi gidder å gjøre inni bilen. Blir muligens en 12" i hattehylla og vi skal kanskje fikse teppene på gulvet litt bedre. Per i dag er det gaffa som holder det hele sammen :p Det kan også hende vi skal ofre en bærbar data og lage navigasjon/bilstereo fra den inni bilen, men det er lite trolig...

 

Vi har funnet en potensiell sponsor for folie på bilen, så kanskje drz får viljen sin :D En av bestevennene til søstera mi driver et firma som holder på med nettopp folie, så kanskje vi er heldige og får sponsa folie med masse fine logoer på :D

 

Skal ringe han i morra, så får vi sjå om han er interessert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...