Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den perfekte russebilen for to?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jahh! Vi har laget en ghetto basskasse av gulvspon, akryl tetningsmasse, dobbeltsidig tape, duct tape og noen skruer. Den er kjempestygg. Nei. Den er stygg som faen. Jeg skal dele de deilige, deilige bildene etterpå hvis jeg orker. Det er kaldt ute.

 

Har ikke testa om det funker, siden vi ikke har noe batteri i bilen, og vi har dermed heller ingen lyd. Det er dog lov å håpe at den funker.

 

I'll be back later with some pics! :D

 

 

 

EDIT: Jeg løy. Vi lagde ikke kassa. Vi fikk den av de som bor her

 

ghetto.jpg

 

 

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Fant også ut at boble på ingen måte er noe morsom å kjøre på vinteren. Sommerdekk, bakhjulsdrift og dårlig motor gjør at svingene blir direkte farlige.

 

Uansett, jeg venter på mange gratulasjoner av folk som synes vi gjør en bra jobb :)

Tøfft prosjekt! Hadde selv Boble som russebil, en 72-modell. 1303S faktisk. Det var jo faktisk den beste vinterbilen noensinne. Kom seg opp og fram fra alt, selv m gamle vinterdekk. Bytt til vinterdekk så går nok bilen bra. Det eneste som er kjipt m boble om vinteren er at man fryser veldig mye inni den.

 

Veldig bra prosjekt så langt, likte særs godt den fine hattehylla! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Biltema setetrekk is the cheese! Passer mye bedre enn det drittet til torshov :p

 

Status på prosjektet: Det ble så kaldt at vi rett og slett ga opp, og lot den stå i hagen. Nå er den en fin liten snøhule :) Så fort snøen begynner å krabbe opp i himmelen igjen, og gradestokken holder seg konstant over 0 i noen dager, så skal vi grave den fram og mekke den ferdig. Jeg kan allerede nå love dere at det kommer til å bli DRITBRA!

 

Skal forøvrig ha minst 15k for den når vi er ferdige. Etter 18. mai legges den muligens på finn e.l., så stay sharp :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...