konduktans Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Siden det kun er et halvt år til russetida, og jeg for en gangs skyld vil være tidlig ute med noe, ble russebil kjøpt inn i dag. Den er av merket Volkswagen, og er veldig godt kjent fra blant annet Herbie-filmene og fra tv-serien Pelle Politibil. Nettopp, du gjetta riktig! Jeg snakker om ei Volkswagen Boble! For å gjøre siden rask å loade(da det blir mange bilder) blir alle bilder lagt i spoilers. Før modding: Etter modding:(foreløpig: skisse) Det som skal gjøres er å fikse opp interiøret, male den rød og sette inn anlegg! Planen er å montere en eller to 12" i bagasjerommet bak, og det skal monteres diverse høyttalere rundt om kring. Fakta om bilen før fiksing: -Går ikke reint -Er stygg -Har Golf seter foran med jævlig stygge setetrekk -Er slitt innvendig -Løse matter på gulvet -Har ikke lyd innebygget -Har stygt bagasjerom bak -Litt overflaterust Fakta om bilen etter fiksing: -Den er DRITFET -Overflaterust er borte -Røde biltema-setetrekk foran og bak -Skitbra lyd Endret 24. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det her kan bli ganske tøft. :!: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 I morra skal jeg begynne. Han jeg deler bilen med bor langt f%#& uti skogen, så han får muligens ikke blitt med. Det som skal gjøres andre dag er å ta før-bilder av den, skru ut alle seter, fikse gulvet SKIKKELIG, montere setetrekk, montere seter. Tredje dag blir forhåpentligvis starten på basskassa Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Dag to ble plutselig dag en Har fiksa setetrekk i bilen, som forøvrig var mye enklere enn på min Peugeot 306. Det å slippe å måtte forlenge varmesete-kabler var utrolig digg. Her er et par før og etter-bilder Endret 24. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Dag to er her og jeg har starta såvidt på interiøret gulvet. Mattene var helt løse, så jeg "gaffa" dem oppetter veggen. Jeg har også begynt å tenke litt på hvordan basskassa skal bli. Vil ha hovedsaklig svart, med røde detaljer. Kanskje vi skal ha røde griller? Kanskje det blir røde elementer? Muligens røde lys? Det blir ihvertfall noe vi ser på seinere. Her et et førsteutkast av drømmekassa: Endret 26. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Dette blir bra,skal følge med Endret 25. oktober 2008 av Eskepapp Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Good stuff. Satser på å være ferdig med interiøret i løpet av neste uke... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dag ehm 3? Jeg har lekt litt med et fleecepledd, og avkapp som ble igjen etter oppussing av rommet, og tror jeg har laget ei dugelig bass"kasse". Dvs jeg har laget et lokk over bagasjerommet bak baksetet, som jeg håper vil funke som kasse. Siden vi ikke har kjøpt høyttalere enda, blir det ikke så spennende bilder, men det er ihvertfall bilde av selve lokket - innenfra og utenfra. Endret 26. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Keep up the good work:) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 I'll keep it up! Skal se om jeg bygger ei lita kasse under plata som fungerer som støtte og kasse til subben Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jammen har du ikke installert sideairbags også. Grundig til verks her altså Bra jobbet på hattehylla. Ser smud ut. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sinnsykt kult SKal følge med på denn! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ser rimelig bra ut detta, kul ide til russebil! Er noen jenter oppi her som skal ha boble og, men de er fem .. Har en bitteliten følelse om at det kan bli trangt Men kult design, svart og rødt går jo bra sammen og (i likhet med mye annet)! Hvordan ser dørsidene ut? Tenkt å gjennomføre designet fra setene og stereoen der? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Mulig at vi trekker sidepanelene i fleece, akkurat som hattehylla. Får sjå hva det blir til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hadde vært kult å laget no detaljer i sidedørene og da! Jeg mener, dere har jo god tid, så hvorfor ikke gjøre litt mer ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bobble er bare en wicked tøff bil. Ikke helt enig i fargevalget men men. Mye måtte du ut med for den der? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Faen ta diskusjon.no som sletter innlegget mitt! Kort sagt, bilen kosta 9500, og i løpet av dagen vil vi ha brukt omtrent 12 totalt. Hvorfor er du uenig med fargevalget? Det skal være en rød bil, så rødt interiør er vel bare ekstremt passende? Skal fikse sidedørene skikkelig. Gidder ikke å skrive det på nytt, men jeg klarer å få frem konturene hvis jeg vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kult prosjekt! Denne må bare inn i mine innlegg. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sinnsykt kult, ikke mange prosjekter av som dette! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hoho, skal ikke skuffe dere! Synes dere det burde være røde eller svarte dører?(skal ikke ha brune) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå