Gå til innhold

NB! SPOILERS! Gears of War 2 Singleplayer campaign

mtnine FURY

Anbefalte innlegg

Var hos en kompis i hele går og spilte gears of war 2 co-op campaign.

Spoilers:

Informasjonen er ikke sammenhengende så det er litt fram og tilbake. Skriver fra det jeg husker.

Først og fremst, du vil få kjøre tanks, brumak og reavers. Det er shit fett. Bossfighten i gow 2 er ikke i nærheten av gow1. Den er ganske kjedelig egentlig. Faktisk så er sjømonsteret eller the giant worm mye morsommere.

Grafikk: Alt ser meget pent ut, dog spillet kan halte svært mye hvis det skjer for mye på skjermen. Når jeg styrte brumak og det var mange folk på skjermen slet frameraten noe så ille mye.

Historie: Historien er veldig bra, men jeg føler den heller mye mer mot Dom. Fordi det er han som leter etter kona sin (som han finner, men som han velger å drepe fordi hu har blitt tatt til fange av locust). Jeg var psyched fordi jeg møtte "the queen" men hun bare stakk av og ble en bossfight med skorge. Som fortsatte over 3 levels. En evade/chainsaw duel. Og så to levels med reaver vs reaver.

Slutten er litt spesiell. Gears og co velger altså å sprenge Jencito som er menneskes siste flyktningsted. Dette gjør de for å legge hollow under vann, og avslutte krigen en gang for alle.

Dette ser ut til å virke, men på slutten av spillet kommer the queen og begynner å snakke i 5 min om legacy osv osv.

Så til slutt så kommer faren til Marcus, og sier "what have u done? why why why" Dette blir sagt 2 ganger på rad, ikke noe bilde bare en svart skjerm, om dette betyr at han lever vet jeg ikke, men de legger jo opp til ihvertfall et mer spill i serien.

Historien er veldig bra, fine cutscenes, men ettersom du spiller blir du mer knyttet til Dom, ihvertfall ble jeg det, og jeg spilte ikke engang han. Det eneste som er dumt er at når historien virkelig begynner å dra på, så er den ferdig.

Og helt til slutt, den er ikke altfor lange, at epic sa 10timer, er feil. Vi brukte 6 max tror jeg, det var coop men still.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...