Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 At man kan velge mellom 1 sang og hele pakka på RB. Prisen på Xbox 360 er 160MSP per låt, 440MSP for pakker på tre og meir for heile album. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg så at du skrev det. Innlegget mitt var ironisk. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan jeg bruke aerosmith gitaren på Guitar Hero World Tour "Complete" band pack ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Interessant kor mykje du veit om forretningsmodellen og "hovedpoenget" til Activision her. Sludder og pølsevev? Eg sa ingenting om Rock Band. Poenget mitt med å samanlikne med GH3 var at Activision kjem til å gje ut langt meir DLC til GH:WT enn dei gjorde til GH3, som har vorte kraftig kritisert akkurat på grunn av DLC samanlikna med Rock Band. Per i dag har sjølvsagt RB eit større bibliotek, det kjem det kanskje alltid til å ha, men du ser ut til å vite alt om Activision sine framtidsplanar på grunnlag av GH3. Om du ikkje fekk det med deg så lista eg opp litt DLC som kjem til GH:WT med det første, dei vil og lansere nytt kvar veke, som RB. Kva du då meiner med "det er ikke hovedpoenget for Activision og lage mye DLC" forstår eg ikkje. Kva er forskjellen på GH:WT og RB/2 når begge får DLC kvar veke? Activision har ikke bekreftet eller lovet noe som helst om DLC. Ikke at det SKAL være DLC hver uke, og heller ikke antall låter. Harmonix garanterer DLC hver uke og at det skal være "over 500 songs available by holiday season 2008". At Activision prioriterer hele spill med nye låter (tenk GH: Aerosmith) kan du f.eks høre om fra Michael Pachter fra Wedbush Morgan Securities. De diskuterer musikkspillene i Q4 i en utgave av "Bonus Round" hos gametrailers. Han sier noe slikt som: "Activision is creating a slightly different business-model here, they're saying that they'll be increasing to 25 or 27 SKUs". Hvor SKU == "Stock Keeping Unit" og det betyr altså at det skal være opp mot 27 forskjellige Guitar Hero spill utgitt fram til 2010. Se hele intervjuet her: Gamertrailers.com - Bonus Round: Episode 27, Part 2. Er fortsatt ikke bekreftet at man får kjøpe single låter fra pakkene. Enkelte låter har vært gitt ut som singler på GH3, men det betyr ikke at man fritt hver uke kan velge bare en og en låt å kjøpe. Har de endret det så er det flott. Ser ut til at Activision har noen barnesykdommer også: Activision Facing Issues with GH: World Tour Drum Kits Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja. Dette er du 110 % sikker på? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kan også bekrefte dette. Det gjelder Xbox 360. Er usikker på PS3. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kan også bekrefte dette. Det gjelder Xbox 360. Er usikker på PS3. 360 jeg har. Da blir det forhåndsbestilling fra EBgames Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lykke til da. Både gitaren fra GH2 og GH3 funker på GH:WT (GH:Aero-gitar er en vanlig GH3-gitar med anna faceplate). Tror muligens de også funker på RB. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Interessant kor mykje du veit om forretningsmodellen og "hovedpoenget" til Activision her. Sludder og pølsevev? Eg sa ingenting om Rock Band. Poenget mitt med å samanlikne med GH3 var at Activision kjem til å gje ut langt meir DLC til GH:WT enn dei gjorde til GH3, som har vorte kraftig kritisert akkurat på grunn av DLC samanlikna med Rock Band. Per i dag har sjølvsagt RB eit større bibliotek, det kjem det kanskje alltid til å ha, men du ser ut til å vite alt om Activision sine framtidsplanar på grunnlag av GH3. Om du ikkje fekk det med deg så lista eg opp litt DLC som kjem til GH:WT med det første, dei vil og lansere nytt kvar veke, som RB. Kva du då meiner med "det er ikke hovedpoenget for Activision og lage mye DLC" forstår eg ikkje. Kva er forskjellen på GH:WT og RB/2 når begge får DLC kvar veke? Activision har ikke bekreftet eller lovet noe som helst om DLC. Ikke at det SKAL være DLC hver uke, og heller ikke antall låter. Harmonix garanterer DLC hver uke og at det skal være "over 500 songs available by holiday season 2008". At Activision prioriterer hele spill med nye låter (tenk GH: Aerosmith) kan du f.eks høre om fra Michael Pachter fra Wedbush Morgan Securities. De diskuterer musikkspillene i Q4 i en utgave av "Bonus Round" hos gametrailers. Han sier noe slikt som: "Activision is creating a slightly different business-model here, they're saying that they'll be increasing to 25 or 27 SKUs". Hvor SKU == "Stock Keeping Unit" og det betyr altså at det skal være opp mot 27 forskjellige Guitar Hero spill utgitt fram til 2010. Se hele intervjuet her: Gamertrailers.com - Bonus Round: Episode 27, Part 2. Er fortsatt ikke bekreftet at man får kjøpe single låter fra pakkene. Enkelte låter har vært gitt ut som singler på GH3, men det betyr ikke at man fritt hver uke kan velge bare en og en låt å kjøpe. Har de endret det så er det flott. Ser ut til at Activision har noen barnesykdommer også: Activision Facing Issues with GH: World Tour Drum Kits Det med SKU, det vil ikke si at det blir utgitt 27 spill, men 27 pakker. Altså, GH3 hadde 2 SKUs, ett for bare spillet, og ett spillet og gitar, GH4 får da ett for spillet, ett for spill+gitar, ett for trommer, ett for super pack.. See? (: Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jepp, men det blir mer sammenlignbart med GH:Aerosmith, som bare er i to SKUs, med og uten gitar. Dermed blir det fortsatt fantastisk mange spill... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jepp, men det blir mer sammenlignbart med GH:Aerosmith, som bare er i to SKUs, med og uten gitar. Dermed blir det fortsatt fantastisk mange spill... Jojo. Du har jo et poeng, men det blir jo liksom ikke 27 spill.. Men hvis de kommer med flere Guitar Hero: [iNSERT BAND NAME], klager jeg ikke. Så lenge prisen holder seg rundt det jeg betalte for GH:A (399,- med gitar) så kjøper jeg gjerne. Synes Aerosmith var ganske bra jeg.. (: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 399 inkl. gitar kan umogeleg ha vore her i landet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Joda. Var på et tilbud på CDon.no tror jeg. EDIT: Men vanlig pris er jo 599-799. Endret 31. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 419,- til X360 no, ingen dum pris, men det måtte vel skje når GH:WT kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå