Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette er et hardware eller software problem, men jeg får lite hjelp andre plasser. Så hvis noen vet hva som er galt her hadde det vært topp!

Installerte Far Cry 2, når jeg starter spillet skjer det ingenting! Det kommer fram et bilde (spill logoen eller noe) som forsvinner etter 2 sek.

Hva er galt her? Jeg har oppdatert til nyeste drivere og re-installert spillet. Jeg har Windows XP SP2.

EDIT: la merke til en melding som kommer opp i install mappa i en tekstfil som heter "alkylog":

Log (NuContext): Setup

Error (NuCore): Unsupported function called from 058923F6: IDXGIAdapter_CheckInterfaceSupport

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, vet ikke om dette er et hardware eller software problem, men jeg får lite hjelp andre plasser. Så hvis noen vet hva som er galt her hadde det vært topp!

Installerte Far Cry 2, når jeg starter spillet skjer det ingenting! Det kommer fram et bilde (spill logoen eller noe) som forsvinner etter 2 sek.

Hva er galt her? Jeg har oppdatert til nyeste drivere og re-installert spillet. Jeg har Windows XP SP2.

EDIT: la merke til en melding som kommer opp i install mappa i en tekstfil som heter "alkylog":

Error (NuCore): Unsupported function called from 058923F6: IDXGIAdapter_CheckInterfaceSupport

Takk for svar.

Sikker på det ikke er spillet altså?

Jeg ville prøvd å reinstallere spillet, og evt. kjøre som administrator, som har en tendens til å ofte være problemet i vista.

Hvis det bare er dette ene spillet er det rimelig å anta at det er ikke noen feil med PCen din hvertfall.

EDIT: så nå etterpå at du har XP :) men hadde prøvd likevel

Endret av HelgeVarne
Lenke til kommentar
Mulig du har prøvd å innstalere de alternative driverne som skulle få dx 10 til å fungere under en wrapper på xp?

Om der er så må du manuelt avinstallere disse.

Aha.. Takk! Kan du sånn kjapt forklare litt nærmere hva jeg bør gjøre? Skjønnte det ikke helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...