chase2k Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei, vet ikke om dette er et hardware eller software problem, men jeg får lite hjelp andre plasser. Så hvis noen vet hva som er galt her hadde det vært topp! Installerte Far Cry 2, når jeg starter spillet skjer det ingenting! Det kommer fram et bilde (spill logoen eller noe) som forsvinner etter 2 sek. Hva er galt her? Jeg har oppdatert til nyeste drivere og re-installert spillet. Jeg har Windows XP SP2. EDIT: la merke til en melding som kommer opp i install mappa i en tekstfil som heter "alkylog": Log (NuContext): Setup Log (NuContext): Setup Error (NuCore): Unsupported function called from 058923F6: IDXGIAdapter_CheckInterfaceSupport Takk for svar. Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei, vet ikke om dette er et hardware eller software problem, men jeg får lite hjelp andre plasser. Så hvis noen vet hva som er galt her hadde det vært topp! Installerte Far Cry 2, når jeg starter spillet skjer det ingenting! Det kommer fram et bilde (spill logoen eller noe) som forsvinner etter 2 sek. Hva er galt her? Jeg har oppdatert til nyeste drivere og re-installert spillet. Jeg har Windows XP SP2. EDIT: la merke til en melding som kommer opp i install mappa i en tekstfil som heter "alkylog": Log (NuContext): Setup Log (NuContext): Setup Error (NuCore): Unsupported function called from 058923F6: IDXGIAdapter_CheckInterfaceSupport Takk for svar. Sikker på det ikke er spillet altså?Jeg ville prøvd å reinstallere spillet, og evt. kjøre som administrator, som har en tendens til å ofte være problemet i vista. Hvis det bare er dette ene spillet er det rimelig å anta at det er ikke noen feil med PCen din hvertfall. EDIT: så nå etterpå at du har XP men hadde prøvd likevel Endret 24. oktober 2008 av HelgeVarne Lenke til kommentar
chase2k Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Takker for svar men det funka ikke :/ Det er ikke noe galt med spillet. Prøvde det på en annen maskin. Så det er noe galt med min PC. Forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mulig du har prøvd å innstalere de alternative driverne som skulle få dx 10 til å fungere under en wrapper på xp? Om der er så må du manuelt avinstallere disse. Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg har også et problem med et spill jeg vil laste ned, det heter 18 Wheels of steel - convoy. men jeg får ikke lasta det ned, det står O.S not supported. noen som vet hva det er, og som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
chase2k Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Mulig du har prøvd å innstalere de alternative driverne som skulle få dx 10 til å fungere under en wrapper på xp? Om der er så må du manuelt avinstallere disse. Aha.. Takk! Kan du sånn kjapt forklare litt nærmere hva jeg bør gjøre? Skjønnte det ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå