Snillingen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Har fått tildelt studentbolig og derfor har jeg noen spørsmål. På giroen står det betalingsfrist 27.10, det betyr at jeg kan betale den 27.? Jeg bor hjemme og lurer derfor på om jeg får borteboerstipend for oktober, november og desember som jeg må betale leie for, om det er mulig å betale den 27. tusen takk for hjelpen Endret 24. oktober 2008 av Snillingen Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet? Innbetalingsfrist 27. står det på giroen. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Er ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett, men dersom betalingsfristen er 27. oktober, så må du ha betalt innen 27. oktober. Det vil si at du burde ha betalt allerede, med tanke på at banken bruker tid på overføringen. Endret 25. oktober 2008 av Lyngfisk Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå