space17 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hadde vel egentlig ikke tenkt å kommentere noe her, men akk vell.. Artikkelen føler jeg, som noen nevnte tidligere, treffer litt mellom to stoler. HW har (slik jeg ser det) aldri vært dyptgående eller spesielt teknisk korrekt. Tror heller ikke HW ville vunnet noe, (les økt brukermassen sin, som er det som genererer inntekter) på bli dyptgående. Denne artikkelen kunne med fordel vært holdt enkel og korrekt på hele linja. Kort sagt ville jeg sagt at hovedkorts viktigste oppgaver er å... - fysisk koble alle enhetene i PC'n sammen via de nevnte bussene - forsyne alle enhetene med strøm off topic... AMDs overlevelse har nok svært lite å gjøre med hvor overklokkingsvennlige prosessorer de produserer og også lite med Intel sin prising av prosessorer å gjøre. De viktigste er at de er blitt kjøpt opp av meget pengesterke "Abu Dhabi'ans". space Endret 26. oktober 2008 av space17 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vel, er vel så godt som utdødende. Lenke til kommentar
sword Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En litt overfladisk artikkel etter min mening. Lurte litt på om du hadde hatt emnet Datamaskiner Grunnkurs (Datateknikk på NTNU) når jeg leste om busser. Det var nemlig veldig likt. Synes det var litt synd at de fleste detaljene kom fram i avsnittet om busser, mens det var mye mindre detaljer i øvrige avsnitt. Savner flere eksempler for å koble det teoretiske opp mot det praktiske. Ellers en god artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå