Melkekartong Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Jeg trenger et morsomt, erotisk dikt som kan dramatiseres! Haster Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Erotisk dikt som skal dramatiseres i klassen! Wow! Har dessverre ikke noe, men vil vite fasiten her Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ensom i natten voldtok jeg katten Etterpå endte jeg opp med katteskitt på kuken og kattemmed vond i buken Jeg signerte kontrakten med supermakten tok av meg drakten og begynte akten mens han humpet takten så mistet jeg kontakten med stikkontakten rev kontrakten og begynte på vakten Erotiske dramatisering er problematisk vanskelig og ikke gå over grensen. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 haha, geniale dikt, folkens! Det var til en rebusoppgave der deltakerne skulle dramatisere et dikt, men det ble til noe annet istedet.. Var bra det óg, da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Voldtekt og fangenskap av barn er ikke erotikk, og dikt om Fritzl-saken har blitt slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå