DurinVIII Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Heisveis. Oppdaterte lyddriveren til mitt Sound Blaster X-fi XtremeGamer i dag. Det var ingen suksess, for nå er nesten all lyd borte på PC-en. Har prøvd både gamle og nye drivere, sitter atm med nyeste beta-driver fra siden deres, og problemet er der fortsatt. Har også prøvd å innstallere driverene som kom med lydkortet, de funker, men lyden er jo så som så. Så vil gjerne få de nye til å funke. Det eneste av lyd som nå funker er testinga i Creatives egne programmer. Typ "Left Channel - Right Cannel". Noen som vet hva som kan være galt? Edit: Kjører Vista x64. Endret 24. oktober 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 prøv å tilbakestille pc'n dersom du ikke har lagt til eller lagret noe viktig i det siste. det ville ihvertfall jeg gjort dersom hele greie bare er krøll;) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hjalp ikke det spøtt. Nå fikk jeg bare beskjed om at SB X-Fi sluttet å fungere rett etter oppstart. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 prøv med å reinstallere kortet på hk. ta det ut og så inn igjen. slett alle drivere før du tar det ut og gjør hele driten på nytt. kanskje dette burde funke. dersom ikke så er det lydkortet eller hk som lager krøll. bare et forslag fra min side på en mulig løsning;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå