Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Thor. nei det er ikke noe nytt, det noe som 2-3 år gamle Samsung telefoner også kunne.. Men det er en litt små stilig funksjon som produsentene har gått litt vekk i fra, frem til nå.. Ja, men fikk de pluss for dette da amobil testet dem? Nei. Det kommer jo an på hvor gjennomført mekanismen var, og hvor bra den passet inn osv. Hvordan vet du forresten om den fikk pluss? Du vet tydeligvis noe ettersom du kverulerer på min post. Eller du vet ikke hva du kverulerer på. Hvor gjennomført er mekanismen på denne Nokian? Kan du gå i detalj? Venter i spenning... Påstår han at han vet hvor gjennomført mekanismen er? Sier han ikke bare at det kommer ann på hvor gjennomført mekanismnen var på de eldre samsung modellene i forhold til den som er på Nokiaen.. Vist det viser seg at denne funksjonen faktisk gjør en forskjell på karakteren, og funksjonen på de eldre samsung modellene(en) var like gjennomført eller bedre en denne som er på nokiaen, burde den fått ett pluss. Kanskje den var mindre gjennomført og på kanten til dårlig laget, så burde den ikke få ett pluss.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor får denne og 6600 slide pluss for lading gjennom usb porten? At det er bra at nokia har endelig ordnet dette er selvfølgelig et poeng, men andre produsenter som har hatt en slik løsning lenge...I mine øyne er det ingen grunn til at dette skal være et pluss i konklusjonen. Poe: Mangel på GPS? Hvor mange slike telefoner (motemobiler) har gps? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor får denne og 6600 slide pluss for lading gjennom usb porten? At det er bra at nokia har endelig ordnet dette er selvfølgelig et poeng, men andre produsenter som har hatt en slik løsning lenge...I mine øyne er det ingen grunn til at dette skal være et pluss i konklusjonen. Poe: Mangel på GPS? Hvor mange slike telefoner (motemobiler) har gps? Det er nok ikke så mange, det jeg tror Poe sikter til er hvorfor en musikk telefon som SE w902 får trekk for og ikke ha gps, når 6600 ikke får trekk.. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du vet tydeligvis noe ettersom du kverulerer på min post. Eller du vet ikke hva du kverulerer på. Hvor gjennomført er mekanismen på denne Nokian? Kan du gå i detalj? Venter i spenning... Du kan jo selv sjekke videoen på YouTube som ligger linket her et eller annet sted, hvis du lurer på åpningsmekanismen. Også skjønner jeg ikke hvordan du tror Amobil vippet noen som helst karakter opp, når det står en god del om hvor mye feil det er med åpningsmekanismen. Syntes heller det virket som de likte konseptet, men ikke gjennomføringen. Jeg har ikke prøvd å kverulere. Lenke til kommentar
Howii Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 har selv denne telefonen og kan si at meg godt fornøyd.. jeg er riktignok ikke en avansert bruker og trenger hverken gps eller annet tekno-snacks det jeg var på jakt etter var en telefon som var enkel og grei for sms og ringing, og selvfølgelig at den så stilig ut! digger displayet på fremsiden og hvordan det ikke syntes før du tapper med fingeren! ikke lest nøye igjennom testen tho, men etter vel 2 ukers bruk har jeg ikke merket noe til knirk eller lignende, og som nevnt tidligere her så er ikke fettmerker særlig merkbart med mindre du veksler mellom p begrave hånda i en potetgullpose og tafse på telefon.. noen faller for utseende, andre for hva som er på innsiden Lenke til kommentar
eide85 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "litt knirkete av seg" = bullshit Tlfen er så godt skrudd sammen som den kan få blitt. Åpneknappen fungerer som en drøm og, så lenge du ikke holder den inne for lenge. I hvertfall de i butikken vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg