neoman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 startet som en Zealot på destruction siden navnet er greld... virker som det er mye voksene folk der : D vurderer litt og prøve en witch elf, eller magus. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Om dere har lyst til å joine Vix Vita så må dere lage en app på siden vår @ www.vixvita.org. Svaret kommer da i PM, bare så det er sagt! Trenger flere folk! Hmm når og hvor får man den PMen har vente noen dager nå Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hovmod ser forsåvidt fortsatt etter flere aktive spillere, som ikke er noobs. Men, det er vel på grensen til OT det vi driver med nå? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er Vix Vita lagt ned eller hva skjer?? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 The Warp er en bra guild for alle som levler. 250members og alltid 20-60players online. Mye prat i chatn og ventrilo er snart oppe, er guildranked 17 og har masser av goder (jævli bra community også). Ta en prat med meg hvis du har lyst til å joine (Trickie er navnet mitt) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 The Warp er en bra guild for alle som levler. 250members og alltid 20-60players online. Mye prat i chatn og ventrilo er snart oppe, er guildranked 17 og har masser av goder (jævli bra community også). Ta en prat med meg hvis du har lyst til å joine (Trickie er navnet mitt) Har 2 spillere som stakk fra the warp og joinet hovmod grunnet inaktivitet og random rekruttering Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ja "The Warp" inviterer alt som rører seg! halvparten av de som er med er mobs. Men jaja sikkert en grei guild Er det ikke noen adre litt seriøse guilder der ute da som rekruterer folk under lvl 40? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ja "The Warp" inviterer alt som rører seg! halvparten av de som er med er mobs.Men jaja sikkert en grei guild Er det ikke noen adre litt seriøse guilder der ute da som rekruterer folk under lvl 40? Hovmod Invite forutsetter at du er aktiv og ikke fersk innenfor MMORPG. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ok hva må jeg gjøre får å få invite da? sende en app? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ok hva må jeg gjøre får å få invite da? sende en app? Du kan sende meg en /tell. Heter taedium Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan noen anbefale meg en god klan i order eller destruction på Eltharion? Helst med noen norsker i... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan noen anbefale meg en god klan i order eller destruction på Eltharion?Helst med noen norsker i... Hovmod. Kun hvis du er aktiv og har litt MMORPG erfaring. Vi holder på å nærme oss 40, vi mest aktive Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ok. hva heter du online? er det order eller des. ? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 les post #70.......... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jobben kommer svært mye i veien for spilling for tiden. Jeg kan forstå de som sier opp jobben sin for å spille MMORPG nå faktisk, selvom jeg er på langt nær på det nivået ennå. Det er kjipt når de andre i guilden går forbi guildleder med stormskritt Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jobben kommer svært mye i veien for spilling for tiden. Jeg kan forstå de som sier opp jobben sin for å spille MMORPG nå faktisk, selvom jeg er på langt nær på det nivået ennå. Det er kjipt når de andre i guilden går forbi guildleder med stormskritt U hu... Faretegn Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 BUMP! Hvis dere ser etter en Order-guild er Tear Me a Green One en Guild med et fantastisk morsomt miljø. Rekrutterer aktive spillere og har fokus på PvE som PvE. Er dog ikke veldig "hardcore". Sjekk signatur for application. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Startet og spille igjen, og valgte ny server med ny main ,) ble choppa for min del, jævla morsomm class. Må si at jeg ikke liker fordelinga på eltharion, sliter nesten alltid med at det er lite healers på scenarios for destruction siden. Går sakte med levlinga når man kun taper, blitt lvl 20 nå. så Skal i tier3 straks, håper på en bedre win ratio der ;P Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hoho, gled deg til du er T4 og støter på <Exodus> Bombing Squads http://warhammermovies.com/movieview.php?id=3095 Eltharion er en fin server, komplett med alt e-drama du noensinne kan tenke deg! Jeg elsker serveren. Ta en titt innom Eltharion-forumet på WHA: http://www.warhammeralliance.com/forums/fo...splay.php?f=312 Endret 15. juni 2009 av Emoel Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg blir helt kvalm av den videoen. Gleder meg så utrolig til patch 1.3! AoE som det der er ikke morsomt på noen skala. Å spy ut 1.5k crits i alle retninger er jo sykt. Kombinert DPS er jo over 10.000! En mDPS skal alltid være sterkere enn en rDPS imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå