Christeven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk.. likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario. Men også taper vi her 80% av tiden også da jeg som order syntes det er ganske 50/50 faktisk. Gjenomsnittlig, er selvfølgelig perioder der en side vinner gang på gang. men jevner seg nesten alltid ut i det store bildet. det er t1-t3. ikke spilt så mye t4 enda. Endret 27. oktober 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk.. likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario. Men også taper vi her 80% av tiden også da jeg som order syntes det er ganske 50/50 faktisk. Gjenomsnittlig, er selvfølgelig perioder der en side vinner gang på gang. men jevner seg nesten alltid ut i det store bildet. det er t1-t3. ikke spilt så mye t4 enda. Min erfaring med Destruction på eltharion siden jeg begynnte er at vi taper mest har spillt rundt 300 scenarios nå og vunnet ca rundt 50:S Lenke til kommentar
urrang- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Nettopp startet en zealot på Eltharion pga. lite aktivitet på gamleserveren :/ Noen som vet om en aktiv (ikke hardcore, har ikke tid) guild som tar inn folk under 18år? Kjedelig å spille med pugs hele tiden Endret 29. oktober 2008 av urrang- Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forsøker å få igang litt orvr moro på serveren LINK Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er egentlig ScenarioAktiviteten i Tier2, jeg er over 12 og enda ikke flyttet meg over til t2.. og dermed får ikke testet t2 scenarioer.. skal gjøre ferdig questene der først... uansett, noen som vet dette`??? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er egentlig ScenarioAktiviteten i Tier2, jeg er over 12 og enda ikke flyttet meg over til t2.. og dermed får ikke testet t2 scenarioer..skal gjøre ferdig questene der først... uansett, noen som vet dette`??? Phoenix gate og mordewhatever temple er vel de gøyeste scenarioene jeg har spilt til nå, (er i T3). Masse aktivitet og lett å få masse xp/rp Lenke til kommentar
BMen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg laget med nettopp en char med navn Lrg er BW btw Jeg kunne også trengt ett guild, noen som vet om noen aktive kjekke guild så bare si ifra =) Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg laget med nettopp en char med navn Lrg er BW btw Jeg kunne også trengt ett guild, noen som vet om noen aktive kjekke guild så bare si ifra =) Add incharge til venner, vix vita et hel norskt guild, snakk med han osv Lenke til kommentar
BMen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg laget med nettopp en char med navn Lrg er BW btw Jeg kunne også trengt ett guild, noen som vet om noen aktive kjekke guild så bare si ifra =) Add incharge til venner, vix vita et hel norskt guild, snakk med han osv Er det Order eller Destruction? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Arrangerte orvr event i går, har et par pics fra det (av en eller annen grunn lastet jeg dem opp i 800*600 oppløsning i går natt.. trøtt ja) I overkant av hundre personer på hver side (og muligens mer hos destro, som vanlig ) Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) I går hadde vi lockdown på Praag og Chaos Wastes, og var godt i gang med å ta "The Maw", det første forsvarsverket til Destro sin hovedstad. Hva skjedde? Serveren krasjet, og alt ble resatt til slik det var før angrepet begynte, da destro holdt Reikland og Praag. Godt jobbet GOA. Ca 8 timers arbeid forgjeves.. Har noen bilder, men ikke lastet opp ennå. Endret 13. november 2008 av Uglegutt Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Serveren krasjet, og alt ble resatt til slik det var før angrepet begynte, da destro holdt Reikland og Praag. Godt jobbet GOA. Ca 8 timers arbeid forgjeves.. Its not a bug, its a feature! Det er det ultimate spellet for destruction. Som ligger i navnet. Om vi holder på å tape, nuker vi alle Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe.. "Gather the Zerg and let's lag the server to death". Vi får se om det samme skjer når det går andre veien. Destro begynner å nærme seg Altdorf nå. Ser for øvrig ikke ut som om folk flest bryr seg hos Order. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Om dere har lyst til å joine Vix Vita så må dere lage en app på siden vår @ www.vixvita.org. Svaret kommer da i PM, bare så det er sagt! Trenger flere folk! Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg og et par kamerater har laget et guild på Order. Om noen har lyst til å joine, så er det bare å si ifra. Vi satser på å være et lite, koselig guild der folk kjenner hverandre. Guildet er ikke helnorskt. Guildet ble laget i går, så ikke forvent mye på en stund. Vi satser selvfølgelig på å ha events og lignende etterhvert. Guildet heter Equilibrium. Ta kontakt med Verian (meg), Vamall, Vangar eller Galthor. Eneste opptakskravet vi har er at du ikke kan ha et dårlig navn(Killme, headshot, partyman, legolas e.l.). Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg og et par kamerater har laget et guild på Order. Om noen har lyst til å joine, så er det bare å si ifra. Vi satser på å være et lite, koselig guild der folk kjenner hverandre. Guildet er ikke helnorskt. Guildet ble laget i går, så ikke forvent mye på en stund. Vi satser selvfølgelig på å ha events og lignende etterhvert. Guildet heter Equilibrium. Ta kontakt med Verian (meg), Vamall, Vangar eller Galthor. Eneste opptakskravet vi har er at du ikke kan ha et dårlig navn(Killme, headshot, partyman, legolas e.l.). Har spilt en del sammen med Silverion som var med i guildet deres tidligere Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan love deg at Silverion ikke har vært i guilden våres. Vi har 7 medlemmer nå, og han var ikke en av de som var med å signerte under guild creation. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg kan love deg at Silverion ikke har vært i guilden våres. Vi har 7 medlemmer nå, og han var ikke en av de som var med å signerte under guild creation. ok, da var det bare et veldig likt navn på guildet. My fault Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tenker å begynne å spille etter en liten pause nå! Noen norske guilds som har bruk for en lvl 21 swordmaster?=) Eventuelt noen i en norske guild som er rundt den samme lvlen, og vil ha noen å lvle sammen med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå