WooFeeR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lager en tråd for vi som spiller på Eltharion skap kontakt, forhandle, ordne guilds planlegge scenario osv. meg for min del er Destruction.. ^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 laget en alt der, og må si at jeg digger den serveren. makan til scenario action har jeg aldri opplevd. i Tier 1 scenario var det full action til og med kl 0500 Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 har nettopp laget meg en Zealot der Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 På eltharion er det nesten alltid full action på t1 scenarioer, selv på formiddagen. Det går for det meste i nordenwatch, men er gøy fordet. Har en 30 WH i guilden JYNXED, lv 17 guild atm. Hat tatt over noen T4 keeps. Har også en Enginer, Swordmaster, Ironbreaker alle i lv 8, og en lv 5 bw. go go order. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Spiller nå 37 Marauder der, og er med i det hel norske Guildet "Vix Vita". Trengs alltid flere medlemmer og dere må gjerne lage en liten apply på www.vixvita.org Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ingen hel norske guilds på order siden da? er en rank 33 WL ^^ Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så det er ikke lang ventetid på Scenarios? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så det er ikke lang ventetid på Scenarios? nei. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg spiller på Sea of Dreams, er det lite med folk på den serveren? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg spiller på Sea of Dreams, er det lite med folk på den serveren? Jeg spiller også der, aner ikke åssen det ligger an En periode var det 1 time+ kø for å logge på (som destruction), men nå er det ikke noe. Kan ikke se å ha lest noe om at population cap er økt. Kanskje alle har rerolla.. Men uansett; jeg reroller ikke. Snart 36, blir for dumt å begynne på nytt. Hadde dog vært fint å hatt noe info om hur det faktisk ligger an med folk rundt omkring. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg lagde en shaman i dag, Spuggy heter den Lenke til kommentar
zoby Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ingen hel norske guilds på order siden da? er en rank 33 WL ^^ Det er en Hel norsk guild på order siden også, men husker ikke hva de het. Men jeg så en post de lagde på dette forumet. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Spiller Warrior Priest, for øyeblikket lvl 21. Er god aktivitet på denne serveren nå. Synes for øvrig RVR aktiviteten har økt betraktelig etter den siste buffen RVR har fått fra Mythic. Det viser at det funker. Man trenger ikke loke rundt for å finne litt Keep action lengre. Tidligere var eneste måten å få i gang litt intelligent RVR action å starte en gruppe/warband selv, noe som ofte tok lang tid. Nå føler jeg det er RVR moro hele tiden. Kjempebra! Spillet er med en gang mye gøyere. Noen som er enig/uenig? Edit: Navnet er for øvrig Korsbror om noen er interessert i å adde som friend. Endret 27. oktober 2008 av Uglegutt Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 faen så mye leachers det er på servern. Vi har rensa flere keeps og så fort alt er klart, stormer det store grupper inn bare for å få loot. Det er irritabelt det. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 faen så mye leachers det er på servern. Vi har rensa flere keeps og så fort alt er klart, stormer det store grupper inn bare for å få loot. Det er irritabelt det. hehe, det er det vel bare å bli vant til. Jeg irriterer meg mer over CtD under keep sieges, og når man får logget inn igjen så er hele dritten over. Gud å irriterende. Skjer ca hver tredje/fjerde siege. Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Tja, litt leechers er det jo, men ellers er det kjempeaktivitet RVR på servern btw. XzIz0 : du snakket om det norske guildet "Vix Vita" gjør dere mye events eller schenario? hadde tenkt meg et meget sammarbeidsvillig guild som gjorde en del events sammen jeg heter Woofeer og er Destruction > Dark Elf > D.O.K Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eget nyopprettet forum for Eltharion community http://eltharion.warhammerclan.net Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror nok eltharion forumet på warhammer alliance ikke blir dumpet til fordel for det forumet med def førte. Virker som det er mye liv der Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk.. likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario. Endret 27. oktober 2008 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk.. likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario. Men også taper vi her 80% av tiden også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå