Gjest Guest_fjerten_* Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jaha så ble jeg også dumpet. Etter nesten 3 år sa hun at det går ikke mere. Hennes familie var ikke særlig begeistret for dette forholdet. Men jeg elsket henne oppriktig og gjorde alt for henne. Jeg stillte alltid opp og kan ikke forstå at hun bare kunne dra slik. Livet er dog rart, det nytter nok ikke å bare være snill, begynner å miste troen på det. Hun har visst funnet en annen også etter hva jeg forstår. Det er jo det verste, at det sannsynligvis startet mens vi ennå var sammen. Dette føles som mitt største nederlag og jeg har kjempet noen kamper i livet, noen vunnet og noen tapt men intet kan måle seg med dette. Ingenting virker mot denne sorgen, den sitter så dypt i meg , jeg er forrådt av min beste venn, hun etterlot meg på slagmarken for å dø en sakte død. Dette må jeg gå igjennom alene, ingen kan forstå mine følelser for henne, ingen. Sorgen vil forsvinne med tiden, det vet jeg men hun har etterlatt et arr i mitt hjerte som aldri vil bli leget. Takk for at jeg fikk luftet mine tanker her Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sikkert en klisje, men husk at du tross alt har det bedre uten noen som ikke kunne være trofast uansett. Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ble dumpet slik for 5 måneder siden selv. Jeg er også en slik snill type. Ble dumpet for en badguy/player. Det gikk et par uker så ble eksen min dumpet av denne fyren igjen (det gjør litt godt, og jeg smiler når jeg tenker på det). Uansett, hvis det er noen trøst, drit i eksen din. Du finner deg snart ny dame. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjipe greier. Snill-type funker ikke, bad guy-type får damene. Dette er dessverre en sannhet. Lykke til videre, trådstarter. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg syns det er trist at folk ikke setter pris på snille medmennesker. Og når gutta lærer at de må være bad boys, så syter kvinnfolka over hvor dårlig de blir behandlet. Jeez. At det faktum ble et brudd mellom dere betyr at dere ikke er ment for hverandre uansett. Så det bruddet ville kommet før eller siden uansett. Sånne kvinnfolk kan løpe etter bad boysa så mye de vil og bli behandla som dritt, det er deres valg. Lenke til kommentar
Gjest Drittstøvel Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 det er deres valg. Det er akkurat det det er, de har fått det som de vil, men klage skal de likevel. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Til trådstarter. Vet godt hvordan det føles. Hadde vært sammen med eksen å endel år da omtrent det samme skjedde med meg. Plutselig en dag så kommer hun hjem fra jobb, pakker tingene sine og drar. Forteller meg at hun ikke vil mer. Det svir ganske mye, det skal jeg love deg, og smerten ble ikke noe mindre da jeg fant ut at hun hadde en affære med sjefen sin og det hadde pågått en god stund. Det er jævlig vondt, man føler seg helt maktesløs der og da. En fattig trøst er at det vil sannsynligvis gå bedre etterhvert som tiden går. Kom deg ut blant venner, finn noen som du kan prate med om det hvis du orker. Og hvis du føler for å prate om det så er det bare å si ifra til meg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jenter blir aldri fornøyd, med det mener jeg: Den ene dagen skal man være bad guy, den andre snill, den tredje omtenksom og den fjerde romantisk. Selv begynner jeg å bli en smule lei av å holde på sånn fram og tilbake, nytter ikke å være den man virkelig er lenger! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er jo dette jeg sier hele tiden. For å holde på en kvinne må du være en dritt! Du må tukte henne og kontrollere henne. Å være snill er det dummeste du kan finne å. Kvinner vil ALLTID dumpe sin mann om noe mer spennende suser forbi. Kvinner jakter spenning der menn investerer i følelser. Mitt råd er at en neste gang er mer kynisk og kontrollerende. At en neste gang ikke legger for mye følelser i det. Følelser føkker til gangsynet, en lir bløt, og byttes ut ved neste veikors. Husk nå alle MENN, det er bare en måte å holde på ei dame, du må være tøffere i trynet enn naboen. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bit tennene sammen. Det er ingenting noen her kan si som kan hjelpe nå, men det er en ting som er et fakta og det er at du kommer ikke til å føle det sånn som du føler det nå, resten av livet. Dette er en midlertidig tilstand. Husk det, og kjemp deg gjennom så godt du kan. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nåja, alle jenter vil ikke ha "bad boys", de fleste vil vel ha gutter som kan være bestemt osv, men også ha egeneskapene til en snill gutt.. Det handler vel litt om å balansere det hele, å være tøff i trynet uten og være en dritt, være snill og omtenksom uten å være en feig tøffel. En kombinasjon som kan være vanskelig nok i selv. Til trådstarter, det går nok over. Ta livet med ro, og så flyter det vel ei jente forbi som passer bedre din personlighet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hun har visst funnet en annen også etter hva jeg forstår.Det er jo det verste, at det sannsynligvis startet mens vi ennå var sammen. Dette føles som mitt største nederlag og jeg har kjempet noen kamper i livet, noen vunnet og noen tapt men intet kan måle seg med dette. Join the club brother. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det er jo dette jeg sier hele tiden. For å holde på en kvinne må du være en dritt! Du må tukte henne og kontrollere henne. Å være snill er det dummeste du kan finne å. Kvinner vil ALLTID dumpe sin mann om noe mer spennende suser forbi. Kvinner jakter spenning der menn investerer i følelser. Mitt råd er at en neste gang er mer kynisk og kontrollerende. At en neste gang ikke legger for mye følelser i det. Følelser føkker til gangsynet, en lir bløt, og byttes ut ved neste veikors. Husk nå alle MENN, det er bare en måte å holde på ei dame, du må være tøffere i trynet enn naboen. JEg gidder ikke være en kynisk og kontrollerende drittsekk for å få dame. Og håper virkelig trådstarter ikke tar dette rådet så hakkandes alvorlig. Tøffi trynet ? Joda, kjekt å kunne være den kule og tøffe iblant, men kynisk og kontrollerende ? Joda, da får du et jævla fint forhold... Endret 30. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kort sagt: jenter blir aldri fornøyd, eller? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 JEg gidder ikke være en kynisk og kontrollerende drittsekk for å få dame. Og håper virkelig trådstarter ikke tar dette rådet så hakkandes alvorlig. Tøffi trynet ? Joda, kjekt å kunne være den kule og tøffe iblant, men kynisk og kontrollerende ? Joda, da får du et jævla fint forhold... Tja... Det er valget mellom å være halvpsykopat eller å være singel som er spørsmålet. Så får det være opp til hver enkelt hva en vil velge. Kort sagt: jenter blir aldri fornøyd, eller? Korrekt! Og jo raskere menn innser dette, jo raskere vil menn slutte å være kvinners patetiske slaver. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg syns det er trist at folk ikke setter pris på snille medmennesker. Og når gutta lærer at de må være bad boys, så syter kvinnfolka over hvor dårlig de blir behandlet. Jeez. Der sa du det Kvinnfolk er et mystierum Edit: Jeg ble litt redd når jeg leste gjennom innlegga, jeg som er den snille kisen Men bestemt er jeg. Vi snille får vel være badass i blant Trådstarter: Knull en random dame. etter en stund leter du etter noen nye Endret 30. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du har ihvertfall hvert heldig med 3 fine år da Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette må jeg gå igjennom alene, ingen kan forstå mine følelser for henne, ingen. Tro meg, de fleste her inne kan det. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så absolutt. Vet hvordan det føles, det er skikkelig hardt. Men jeg må nok trøste deg med at du finner en ny dame, og ting går over. Tar bare litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå