Gå til innhold

Far Cry 2 installasjonsproblemer- finner ikke platen.


Anbefalte innlegg

Heisann godtfok!

 

Mottok FC2 i posten i dag, og puttet det selvfølgelig rett i pcen for å installere.

 

Det var imidlertid et lite antiklimaks når ingenting skjedde, selv om autokjør er aktivert. Hvis jeg forsøker å manuelt starte spillet, virker ikke dette heller da maskinen ikke kan se at platen står i. Noe den vitterlig gjør.

 

Jeg har forsøkt med andre spill og dvder, og de starter opp uten problemer. Jeg har satt FC2 platen i en annen maskin, og der starter den opp uten problemer.

 

OS: Win XP pro sp3

 

Noen ideer?

 

-Tet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har også et installasjonsproblem som kanskje er relatert?

Hos meg er problemet at når den autokjører Far Cry 2 dvdn så kommer det blåskjerm i et nanosekund og så starter pcn på nytt. Samme skjer hvis jeg prøver å ha platen i uten autoboot og prøver å kjøre setupfilen inne på platen. Har aldri opplevd dette før noen gang med noen andre spill eller dvder før. :hmm:

 

Q6600 @ 2,4

3,25 Gb RAM

8800GT

XPSP2

Samsung CDDVDW SH-S203B

Lenke til kommentar

slet med dette selv med det første. tenkte at dette kunne ha noe med kopibeskyttelsen å gjøre.. mulig at den plukker opp at alcohol eller deamontool er installert. Så det neste jeg gjorde var å uninstallere deamon, restarte, sette inn plata på nytt og se hva som skjedde. Dette funka strålende, installerte og startet spillet og har hatt noen fantasiske spilløyeblikk de siste to dagene (de beste granatkastene noen sinne, med påfølgende utrolige eksplosjoner). PS: har hatt litt problemer med at pc'n ikke oppfatter at plata er i dvd-rommen etter oppstart, fikset ved å ta plata ut og inn igjen etter oppstart.

 

PS: har aldri hatt problemer med NEC-brennere.. sverger faktisk til dette merket med god samvittighet.

Endret av schku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...